Skip to main content
Vraag

Item kan niet worden afgespeeld

• Apprentice
  • 1 reactie

Ik kan geen enkele opname van vandaag bekijken. Over verschillende zenders heen. Er was vandaag een geplande stroomstoring. Sinds 14u is de stroom terug en dus ook voor de decoder. De tv heeft ook effectief al op gestaan. Vanavond heb ik dan een aantal programma's opgenomen, maar kan geen enkele van deze opnames afspelen. Opnames van andere dagen geven geen probleem. Kan dit worden opgelost? 

10 reacties

Martin
  • 33302 reacties
  • 2 april 2025

kan je de opnames dan ook niet zien/afspelen via http://tv.pickx.be ,

anders kan →  je de toestellen herstarten

• Auteur
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 2 april 2025

Nee, mijn opnames zijn nergens af te spelen en we hebben het toestel al herstart ook. Helaas geen oplossing.

Martin
  • 33302 reacties
  • 2 april 2025

we zullen moeten afwachten tot een PX moderator morgen terug langskomt hier om de opnames eventueel terug op je decoder te zetten, dan zullen zij je ook vragen om dan de opnames op te sommen die je niet meer kunt afspelen. 
Vul hiervoor in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens zodat zij u vlugger in het klantenbestand kunnen terugvinden om je zo ook vlotter te kunnen helpen. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. je vraag bv over welke opnames het betreft.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Forum|alt.badge.img
  • Rising star
  • 18 reacties
  • 3 april 2025

Het gaat over alle opnames van gisteren, bij het op het eerste zicht elke klant. Ik denk dat het één voor één terugzetten van de opnames niet echt een haalbare piste is. Proximus zou dit gewoon voor alle opnames in één keer moeten herstellen voor al zijn klanten. 

In het geval een moderator zich toch geroepen zou voelen om een stilaan hopeloze klant uit de nood te helpen: ik zou al blij zijn mocht deze opname hersteld worden:

2 april 2025, BBC 2, 21u, ‘The secret genius of modern life’. 

Er is geen alternatieve manier om dit te bekijken, dus dank bij voorbaat.

• Apprentice
  • 2 reacties
  • 3 april 2025

Bij mij ook geen opnames af te spelen van gisteren 2 april en ook vandaag 3 april kunnen opnames niet worden afgespeeld 

Martin
  • 33302 reacties
  • 3 april 2025

Ter info: juist van mijn buur gehoord dat hij nieuwe software heeft binnen gekregen, zowel de app versie als de middleware versie en dat hij een opname op 2 april en 3 april, (deze morgen) ook niet kon bekijken, maar na deze update lukt het wel!

Mutlie
  • 1984 reacties
  • 3 april 2025

Bij ons (nog) geen update geweest.
Weet je ook welke software versie er zijn gepusht bij je buren?

Martin
  • 33302 reacties
  • 3 april 2025

MW-5.7.6.3

&

APK-6.169.2

• Apprentice
  • 2 reacties
  • 3 april 2025

Kan opnames weer bekijken. Software versie is aangepast 

DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2099 reacties
  • 4 april 2025

@KBSV ​@JP B  Er was een algemeen probleem, dit zou verholpen moeten zijn. Indien zich dit toch nog steeds voor doet laat het ons dan zeker weten.