Vraag

Is de beloofde V6 decoder verzonden

  • 17 June 2021
  • 2 reacties
  • 52 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2
  • Practitioner
  • 62 reacties

Vorige week kreeg ik van Jonathan  de toezegging dat hij ging zorgen voor  de bezorging van 2  V6 decoders . Ging toekomen in de boekenwinkel dicht bij mijn deur. Ondertussen al 3 keer  info gevraagd aan de uitbaatster maar er is nog niks toegekomen. 

Kan er iemand vragen of de verzending  nog moet gebeuren of dat ondertussen toch al gebeurde


2 reacties

zodra een proximus forummedewerker hier langskomt kan dit nagetrokken woorden, mogelijks pas morgen als er achterliggende diensten zouden moeten geraadpleegd worden.

Reputatie 3
Badge +2

Bedankt . Ik kijk er naar uit. Trouwens één van die twee geplaatsteV5 decoders , het waren beide gereviseerde, geeft niet de opnames van mij die voor  de blikseminslag in de planning zaten  of opgenomen waren. Eigenaardig want normaal staan die toch opgeslagen op een externe server. Ik heb al de opnames die erop stonden gewist en ook de planning maar die blijven terugkomen, zaken die ik nooit opneem . Raar want op de decoder die beneden staat was wel alles aanwezig van de opnames die ik had gedaan alsook de planning. Maar die van beneden heeft dan weer de eigenaardigheid om als ik radioline  gebruik  en  soms terug naar TV ga  of van na het afzetten van de TV  en het terug aanzetten een zwart beeld te geven zodanig dat ik de decoder eerst moet afzetten en  terug moet opstarten. 

Reageer