Vraag

internet probleem sinds 2020

  • 31 May 2022
  • 0 reacties
  • 17 Bekeken

Beste

Na tientallen telefoons, afspraken en dergerlijke zit ik nog steeds met internet problemen.

We hebben al talloze keren gebeld, gechat, langs geweest op kantoor maar het is duidelijk; Proximus laat ons links liggen.

 

Probleem:

Onze internetverbinding valt telkens weg.

(internet & tv)

Ja, we weten hoe we een router moeten resetten.

 

We hebben reeds 5x van router veranderd, er zijn al een 6-8tal mechaniekers langsgeweest maar deze situatie lijkt zich niet te verbeteren.

 

De laatste van deze mechaniekers vertelde ons dat Proximus ons ging contacteren om de lijn na te kijken die van de straat tot aan ons huis loopt.

Na ruim halfjaar nog steeds geen telefoon of mail ontvangen. 

Dan denkt de klantendienst dat je met €5/maand korting op je gsm factuur je erbij gaat bij neerleggen.

 

Verschrikkelijke opvolging en service.

Be responsible and fix the problem.


En dit voor iemand die al 28 jaar bij Proximus zit.

Ik zou zo maar eens mijn klanten moeten behandelen…


0 reacties

Geen reactie

Reageer