Ik ben sinds vandaag klant bij Proximus. Ik probeer in te loggen op de pickx app maar krijg steeds de melding dat mijn login niet gekoppeld is aan een pickx account. Wat kan ik doen?
is het op verschillende toestellen dat je niet kunt inloggen met de app of heb je de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.
Als je op je decoder kijkt via instellingen naar gekoppelde toestellen zit je dan mss over het max van 4 die mogen gekoppeld zijn.
Als je de app opnieuw installeert komt er wel iedere keer een gekoppeld toestel bij daarom dat ik de vraag stel of je niet over het max gaat op die manier.
Maar best dat je dan afwacht tot morgen, dan kunnen de prox forummedewerkers je profiel een nakijken of alle instellingen in orde zijn.
Dag
Hallo, kan iemand mij helpen? Ik kan nog steeds niet kijken via Pickx, er blijft een melding komen dat dit enkel mogelijk is met een tv-aanbod in je pack, maar dat heb ik wel degelijk!
Het is op mijn smartphone dat ik niet kan inloggen. De is dat er iets fout is met mijn account en dat ik profiles moet contacteren.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.