Skip to main content

Ik ben sinds vandaag klant bij Proximus. Ik probeer in te loggen op de pickx app maar krijg steeds de melding dat mijn login niet gekoppeld is aan een pickx account. Wat kan ik doen?

De Proximus medewerkers kunnen dit natrekken/in orde zetten voor u, maar die komen pas maandag hier terug langs op het forum.

(Tijdens het weekend kun je wel voor technische problemen terecht bij de helpdesk op gratis nummer 0800 22 800 )


Ik ben sinds vandaag klant bij Proximus. Ik probeer in te loggen op de pickx app maar krijg steeds de melding dat mijn login niet gekoppeld is aan een pickx account. Wat kan ik doen?


kan je je klantennr of lijnnr toevoegen aan je profile ?
dan kijken we om het nodige te doen


Zit hier met hetzelfde probleem kan niet inloggen op de pickx app


Hallo, ik krijg ook de melding ‘geen programma’s beschikbaar’. Kunnen jullie even de koppeling maken? Dankjewel


@Callaerts  & @Gillesmullie : Dit zou nu voor jullie beiden in orde moeten staan. Kan je nog even nakijken? 


Thanks! Nu werkt pickx maar het doorsturen naar een chromecast lukt niet, ligt dit ook ergens aan een instelling? Want andere apps streamen onmiddelijk. Groeten


heb je de laatste versie van pickx app (iOS of Android al naar gelang wat toestel dat je hebt)  geïnstalleerd 


heb je de laatste versie van pickx app (iOS of Android al naar gelang wat toestel dat je hebt)  geïnstalleerd 

Ja heb ik gedaan, het is een iphone 11


best dat iemand van het proximus forum team de instellingen nog eens nakijkt, als ze hier de draad terug opnemen.

NB: er waren problemen met pickx casten op iOS maar ik had gehoopt dat de recente versie van 21/01/20 dit probleem zou opgelost hebben, omdat er hier al waren die gemeld hadden dat het met die versie in orde was, maar het kan natuurlijk nog aan iets anders liggen….


Lukt het casten met andere toestellen wel? Kan je dit even testen?


Ik zie dat dit een oud topic is, maar hoop hier toch nog antwoord te krijgen. Ik ben sinds een maand klant en kan nog steeds niet inloggen op de pickx app. Niet op mijn tablet, niet op mijn gsm. In de browser kan ik dat wel. Als ik vanuit de proximusapp de pickxapp installeer gaat het ook niet. Hij blijft aangeven dat ik de verkeerde gebruikersnaam of paswoord geef. Ik heb mijn paswoord al eens veranderd, maar het blijft hetzelfde. Wat kan ik nog doen?


Ik zie dat dit een oud topic is, maar hoop hier toch nog antwoord te krijgen. Ik ben sinds een maand klant en kan nog steeds niet inloggen op de pickx app. Niet op mijn tablet, niet op mijn gsm. In de browser kan ik dat wel. Als ik vanuit de proximusapp de pickxapp installeer gaat het ook niet. Hij blijft aangeven dat ik de verkeerde gebruikersnaam of paswoord geef. Ik heb mijn paswoord al eens veranderd, maar het blijft hetzelfde. Wat kan ik nog doen?

hi, kan je de app nu nog even proberen
deze zou voor je moeten werken


Neen, helaas.. werkt nog steeds niet


Neen, helaas.. werkt nog steeds niet

ik kijk even na met ons engineering team en hou je op de hoogte


Ok dankjewel!


Beste, ook ik ben sinds een maand nieuwe klant en kan niet inloggen op Pickx via de laptop omdat ik:

  • blijkbaar geen beheerder ben van mijn account (??)
  • mijn gsm abonnement niet gelinkt is aan de tv-opties

Kunnen jullie dit eventjes nakijken? 

Alvast bedankt! 

Groeten, Dimitri


Misschien belangrijk om er bij te melden dat je pas kan inloggen op je Pickx account als ze bij je thuis de modem en/of decoder zijn komen installeren.

Sinds vorige vrijdag ben ik klant en kan pas sinds gisteren  aanmelden op Pickx account omdat ze het toen pas kwamen installeren.


@Wendim Kan je je gegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijk ik het even voor je na.

 


TBI: → Forum Profiel


@Wendim Kan je je gegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijk ik het even voor je na.

 

@DaisyS Dag Daisy, ik heb zonet mijn forumprofiel aangevuld. Alvast bedankt voor de hulp! Grtjs, Dimitri


Het werkt! Ik weet niet of er in tussentijd achter de schermen iets gebeurd is, maar sinds gisteren heb ik gezien dat ik eindelijk kan inloggen, dus dikke merci aan degene die dit opgelost heeft!


@MarijnP Fijn om te horen. Geniet ervan!


@Wendim Kan je je gegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijk ik het even voor je na.

 

@DaisyS Dag Daisy, ik heb zonet mijn forumprofiel aangevuld. Alvast bedankt voor de hulp! Grtjs, Dimitri

Dag @DaisyS : is er al meer nieuws? 


Ik ben al enkele jaren klant en heb al via pickx naar bepaalde zenders gekeken. Sind eergisteren kan ik ineens niet meer inloggen. 

Wat kan het probleem zijn?


kan je nergens op geen enkel toestel via de Pickx-app meer inloggen en ook niet via de webversie

→ http://proximuspickx.be 

Maandag komen de Prox forummedewerkers hier terug langs en kunnen ook je settings eens natrekken.


Reageer