Ik kan niet meer inloggen op Pickx app, krijg melding: “kan account niet vinden!”.
In MYProximus krijg ik enkel de opties Overzicht en Account, maar de pagina Account toont geen gegevens.
Ik kan niet meer inloggen op Pickx app, krijg melding: “kan account niet vinden!”.
In MYProximus krijg ik enkel de opties Overzicht en Account, maar de pagina Account toont geen gegevens.
volgens mij zijn er problemen bij Proximus, bij mij net hetzelfde, kan zelfs m’n factuur niet betalen, mss mag ik een maandje gratis ?
anyway, denk dat ze wel op de hoogte zijn…
Px is inderdaad op de hoogte.
Vandaag ziet alles opgelost te zijn, bedankt.
Beide doen het bij mij nog steeds niet …. al 3 dagen … echt een klucht.
Ook zeer slechte communicatie van Proximus rond dit ….. meer als “oeps, de fout ligt bij ons” of “ Er is onverwacht een fout opgetreden. Het is opgenomen in ons systeem en bla,bla,bla …. “ krijg je niet.
En ja, al 1000x opgestart èn up dates èn wat je nog allemaal kan bedenken ….
Ter info: alle netwerkproblemen zijn inderdaad nog niet opgelost, dus als je op bepaalde links klikt kan t zijn dat het niet lukt.
Dan hebben wij pech want niks lukt … dus bij ons nog alle links waarbij het niet lukt …. :-( Denk dat betalen aan Proximus ook met een netwerkprobleem gaat kampen binnenkort !
Volgens mij zijn er aan aan het werken om het te fixen want van deze morgen werkte het bij terug en sinds enkele uren is het ineens weer niet meer mogelijk om PX pagina’s te open zoals bvb http://proximus.be en daaraan afgeleiden zoals http://myproximus.be (wat gelijk is aan = https://www.proximus.be/login/nl/) enz..
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.