Skip to main content
Vraag

ik kan mijn gehuurde film niet bekijken?


  • Apprentice
  • 1 reactie

Gisteren een film gehuurd op proximus, ik wil vandaag verder kijken. De film is nog 27u beschikbaar maar als ik klik op de film bij ‘mijn videos’ komt er een foutmelding op ‘er is een fout opgetreden, de details kunnen nu niet getoond worden. Probeer later opnieuw’. Maar ja ik heb nog maar 27u de tijd dus dit moet zo snel mogelijk in orde komen! Iemand een idee hoe dit komt??

13 reacties

Martin
  • 33205 reacties
  • 24 april 2023

Je zou eens kunnen proberen van de decoder stroomloos te zetten dan de bbox 10 sec zonder stroom te zetten en als die volledig opgestart is en je opnieuw kunt surfen dan de decoder terug onder spanning zetten.

Mss kan je ook eens kijken of je die wel kunt verder bekijken via http://pickx.be  onder “mijn video’s” (als je ingelogd bent) 

Indien het niet lukt  en omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze morgen de draad hier terug opnemen, om je verder te helpen: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2109 reacties
  • 25 april 2023

@Mgcp 

heeft het herstarten van de decoder (toestel bij de tv)en de bbox (de modem) de mogelijkheid om het bekijken van de film hersteld?

 

Geert


  • Auteur
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 25 april 2023

Nee, dat helpt niet. Als ik de film terug opzoek om te huren staat die nu 2 euro duurder. Kan het misschien daardoor zijn dat het niet meer lukt om mijn gehuurde film te bekijken. Misschien is de film dat ik huurde verwijderd op proximus en vervangen door nieuwe duurdere film?? Op pickx.be kan ik ook niet kijken. De film is nu bijna verlopen en heb niet eens kunnen verder kijken. 


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3427 reacties
  • 26 april 2023

@Mgcp Onze excuses voor de hinder. Ik heb je een gratis credit toegekend waarmee je de film gratis terug kan huren. Als je ons de titel en een tijdstip kan geven wanneer dit probleem zich voordeed, kunnen we verder onderzoeken wat er juist foutloopt. 


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 26 januari 2025

Hier het zelfde probleem, op 23/01 een film gehuurd paw petrol de movie werkte niet maat mijn zoon vond het oké om een andere te zien dus geen zorg vandaag wil ik zelf een film huren the terifier 3 lukt ook niet! Kosten wel beide 4.99€ ik heb de stappen gedaan de box uit getrokken voor minimaal 10sec lukt niet wat nu?? Geeft fout PO11 ik wil de 10€ wel terug graag.


Martin
  • 33205 reacties
  • 26 januari 2025

@Mgcp 

Noteer in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens zodat de Proximus moderatoren morgen je vlugger in het klantenbestand kunnen terugvinden om je vlotter te kunnen helpen. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. je vraag.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3216 reacties
  • 27 januari 2025

@Ferdk 

het is idd belangrijk om je profiel in te vullen aub

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

mvg

Tina


PaulBonnyns
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • 86 reacties
  • 23 maart 2025

Gisteravond 22/03/2025 om 19u huur ik de film “Conclave”. De versie met Franstalige ondertitels werkt. Die met Nederlandstalige ondertitels geeft een fout melding. “Oeps Er ging iets mis. Gelieve later opnieuw te proberen. Foutmelding P016. “ Dat was gisteravond zo en nu vanmorgen op 23/03/2025 07u16 nog steeds zo. Trouwens om 14u24 ook nog zo.  Ik ben curieus of ik mijn geld kwijt ben of niet.


PaulBonnyns
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • 86 reacties
  • 23 maart 2025

Ter info. Ik heb alle mogelijke resets en herstartingen al gedaan. Daar begin ik mee voordat ik begin te schrijven.


Martin
  • 33205 reacties
  • 23 maart 2025

@Proximus_Moderatoren PaulBonnyns heeft hiervoor een nieuw topic opgestart hier → Film huren | Proximus Forum


@PaulBonnyns dat heeft weinig zin van je bericht in verschillende topics op te starten, zorgt alleen maar voor verwarring, dus  best in je nieuw topic blijven!


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3216 reacties
  • 24 maart 2025

@PaulBonnyns 

ik heb je probleem doorgestuurd naar de verantwoordelijken van TV om te laten nakijken.

Deze film zal niet worden aangerekend.

mvg,

Tina


PaulBonnyns
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • 86 reacties
  • 24 maart 2025

Bedankt Tina. Krijg ik een seintje wanneer die film wel beschikbaar zal zijn?


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3216 reacties
  • 24 maart 2025

@PaulBonnyns 

als we antwoord krijgen van de collega’s sturen we dit ook door naar jou.

mvg

tina