Dag allemaal, ik haalde gisteren mijn TV Box Android (4K Ultra HD/HDR) op in het door mij gekozen afhaalpunt. Ik wil de nieuwe TV Box - ter vervanging van de V6 - echter nog niet meteen installeren, omdat er nog een heel pak programma’s op staan die ik eerst nog wil bekijken. Dus is mijn vraag: hoeveel tijd heb ik daarvoor nog? Bij de klantendienst van Proximus waren ze daar onduidelijk over (by the way: ze hadden het aan de telefoon over de V7, dus ik hoop maar dat de V7 en de TV Box Android hetzelfde zijn), maar ik zou niet willen dat mijn V6 ineens gedesactiveerd wordt. Temeer omdat ik als volslagen leek ongetwijfeld hulp zal nodig hebben bij de installatie en de configuratie van de nieuwe Tv Box. Alvast hartelijk dank! Groetjes, Erik.
P.S. 1: Is het sowieso noodzakelijk om naar het nummer 0800 99 696 te bellen om mijn V6 te laten desactiveren?
PS.2: Ik lees hier op de verpakking van de TX Box Android: “Een uitzonderlijke beeldkwaliteit op je Ultra HD/4K compatibele tv”, maar opnieuw: als leek heb ik er geen flauw benul van of mijn huidige tv (een PANASONIC LCD (VIERA-tv) - modelnr.: TX-L32E6E) wel degelijk UltraHD/4K-compatibel is. Ik mag het hopen :-). Nogmaals dank, en sorry voor de misschien nodeloos gedetailleerde beschrijving, en voor als mijn vraag nogal sterk aansluit bij mijn vorige, die ik een paar dagen geleden postte.