Ik krijg de melding dat er meer dan 5 mobile toestellen aan mijn pickx account gekoppeld zijn. Waar kan ik zien welke dat zijn zodat ik er een aantal kan loskoppelen?
- op afstandsbediening op knop menu drukken
- instellingen kiezen (tandwieltje/raddertje rechtsboven selecteren)
- beheer van de toestellen selecteren
daar kun je dan naar het toestel gaan om het te verwijderen
inderdaad nu weet ik het weer. Ik merk dat als ik de naam van mijn toestel verander, proximus dit als een nieuw toestel ziet. Ik had 2x mijn AppleTV en 3x mijn ipad in de lijst staan.
Kan je dit ook zonder de decoder doen ?
Kan je dit ook zonder de decoder doen ?
aha goed punt, wat als je inderdaad zou kiezen om een AppleTV te gebruiken in plaats van een decoder. Dan heb je wel een probleem.
Vroeger wel maar nu via de decoder
maar Proximus zal dat wel weer moeten voorzien want klanten met epic + Apple TV 4k ipv decoder zouden iedere keer de helpdesk moeten lastig vallen hiervoor.
Goede vraag
ik denk dat je een hard reset via het menu zal moeten doen…
Zoals bij elk Android toestel.
ik zit nu in Tenerife met mijn Apple TV + Pickx, dus kan het niet snel even nakijken…
ik heb idd de klantendienst moeten lastigvallen hiervoor, wat best wel onhandig is als je in het buitenland zit...
Vroeger kon je de apparaten ook ontkoppelen in de voorganger van de Pickx app.
Vroeger kon je de apparaten ook ontkoppelen in de voorganger van de Pickx app.
Idd
Blijkbaar is het toch nog mogelijk via My Proximus : https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_add_prod/particulieren/support/myproximus/myproximus/myproximus-website/al-je-producten-zien-in-myproximus.html (punt hoe je GSM en tablet toevoegen). Normaal gezien zou je daar ook moeten kunnen ontkoppelen.
Op een Android decoder heb je 2 verschillende zaken: Android interface met integratie tot de play store en je hebt ook nog de firmware ware van de decoder fabrikant zelf en de Pickx software van Proximus. Wanneer je Android reset is dat enkel maar dat gedeelte en niet heel de decoder.
het gaat hier wel over ontkoppelen/koppelen van apparaat aan Pickx
Ik vermoed van wel, waarom zou je anders GSM en tablets kunnen toevoegen bij my proximus in jouw profiel?
voor controle over verbruik enz…
In ieder geval als het mogelijk zou zijn dan kun je niet alle toestellen ontkoppelen zoals het gestelde probleem hierboven aangegeven
Bij mijn V7 box staat de optie beheer van de toestellen er niet bij. Is er ondertussen een andere manier om Pickx account te ontkoppelen?
Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.
Zo bvb de opgeven in ticket welke benaming van het gekoppelde toestel dat mag verwijderd worden.
zie → toestellen verwijderen van picks app via de android decoder | Proximus Forum
Kunnen jullie al mijn toestellen keer ontkoppelen, kan het zelf niet heb een v7 decoder.
Kan iemand dit voor mij ook eens doen aub ? Blijkbaar kan ik mijn nieuwe apple tv niet toevoegen.
alle apparaten zijn verwijderd.
Geert
Is het ontkoppelen van toestellen nog steeds enkel mogelijk met een oude decoder of via de helpdesk? Stel dat er bij een ex-vriendin een AppleTV staat met de Pickx app en ik wil ervoor zorgen dat zij niet langer kan kijken via mijn account, hoe kan ik dit oplossen? Waarom is er geen “uitloggen van alle toestellen” functie via MyProximus?
Tip: Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze straks de draad hier terug opnemen, om je verder te helpen en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
Bedankt Martin. Ik had meteen bij de creatie van mijn profiel alle privé velden ingevuld inclusief het Proximus klantnummer.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.