Ik krijg de melding dat er meer dan 5 mobile toestellen aan mijn pickx account gekoppeld zijn. Waar kan ik zien welke dat zijn zodat ik er een aantal kan loskoppelen?
Beste antwoord door Martin
Bekijk origineelIk krijg de melding dat er meer dan 5 mobile toestellen aan mijn pickx account gekoppeld zijn. Waar kan ik zien welke dat zijn zodat ik er een aantal kan loskoppelen?
Beste antwoord door Martin
Bekijk origineel- op afstandsbediening op knop menu drukken
- instellingen kiezen (tandwieltje/raddertje rechtsboven selecteren)
- beheer van de toestellen selecteren
daar kun je dan naar het toestel gaan om het te verwijderen
inderdaad nu weet ik het weer. Ik merk dat als ik de naam van mijn toestel verander, proximus dit als een nieuw toestel ziet. Ik had 2x mijn AppleTV en 3x mijn ipad in de lijst staan.
Kan je dit ook zonder de decoder doen ?
aha goed punt, wat als je inderdaad zou kiezen om een AppleTV te gebruiken in plaats van een decoder. Dan heb je wel een probleem.
Vroeger wel maar nu via de decoder
maar Proximus zal dat wel weer moeten voorzien want klanten met epic + Apple TV 4k ipv decoder zouden iedere keer de helpdesk moeten lastig vallen hiervoor.
Goede vraag 😉👍
ik denk dat je een hard reset via het menu zal moeten doen…
Zoals bij elk Android toestel.
ik zit nu in Tenerife met mijn Apple TV + Pickx, dus kan het niet snel even nakijken… 🙈
ik heb idd de klantendienst moeten lastigvallen hiervoor, wat best wel onhandig is als je in het buitenland zit...
Blijkbaar is het toch nog mogelijk via My Proximus : https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_add_prod/particulieren/support/myproximus/myproximus/myproximus-website/al-je-producten-zien-in-myproximus.html (punt hoe je GSM en tablet toevoegen). Normaal gezien zou je daar ook moeten kunnen ontkoppelen.
Op een Android decoder heb je 2 verschillende zaken: Android interface met integratie tot de play store en je hebt ook nog de firmware ware van de decoder fabrikant zelf en de Pickx software van Proximus. Wanneer je Android reset is dat enkel maar dat gedeelte en niet heel de decoder.
Ik vermoed van wel, waarom zou je anders GSM en tablets kunnen toevoegen bij my proximus in jouw profiel?
voor controle over verbruik enz…
In ieder geval als het mogelijk zou zijn dan kun je niet alle toestellen ontkoppelen zoals het gestelde probleem hierboven aangegeven
Bij mijn V7 box staat de optie beheer van de toestellen er niet bij. Is er ondertussen een andere manier om Pickx account te ontkoppelen?
Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.
Zo bvb de opgeven in ticket welke benaming van het gekoppelde toestel dat mag verwijderd worden.
zie → toestellen verwijderen van picks app via de android decoder | Proximus Forum
het probleem werd hier door messifan10 nog verduidelijkt
Kunnen jullie al mijn toestellen keer ontkoppelen, kan het zelf niet heb een v7 decoder.
Kan iemand dit voor mij ook eens doen aub ? Blijkbaar kan ik mijn nieuwe apple tv niet toevoegen.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.