Vraag

hapering v7

  • 22 October 2020
  • 2 reacties
  • 171 Bekeken

Kort na de ruil v5 naar v7 hebben we regelmatig last van haperingen in het beeld, zwart beeld kortom onkijkbaar. Heb er al vanalles over gelezen op het forum. Wanneer komt proximus met een fix? Reeds reset, herstart, modem etc nagekeken…

Apps werken prima. Voorlopig kijk ik pickx via de chromecast functie op mijn v7 welk beter lijkt te werken...

 

mvg en dank,


2 reacties

Reputatie 1

Bij ons ook haperingen. Voornamelijk de pickx app zelf, als daar het camerastandpunt draait bv zie je gewoon dat er precies om de milliseconde een frame mist. Echt irritant.

En gisteren had ik een Bruce Lee film ervaring met de pickx app, ‘t is te zeggen… de klank liep 4 seconden voor op het beeld… #welcometo2020

 

Sorry dat ik het moet zeggen, maar de dag dat Telenet haar prijzen laat zakken heeft Proximus wel een groot probleem volgens mij.
Weet ook niet wat het probleem is met dat callcenter. Het is +/- maand 7 van Corona, zelfs al zit er daar 500 man van thuis… Je bent een telefoonmaatschappij, ondertussen zou dat systeem toch operationeel moeten zijn voor thuiswerkers ook (als dat de issue zou zijn)? En waarom kan je geen support mail meer sturen?

Haperingen blijven duren, netflix of andere apps tonen geen problemen… wanneer een update? 

Reageer