Beantwoord

hapering

  • 27 July 2023
  • 25 reacties
  • 432 Bekeken

Reputatie 1

Beste,

 

onze digibox doet de laatste tijd heel raar. Als we een opname bekijken of iets heroproepen en we spoelen verder, als we dan op play drukken start het afspelen en na enkele seconden stopt het beeld en geluid voor enkele seconden. 
ook gebeurd het dat we plotseling een zwart scherm krijgen, als we dan op menu of tv-gids drukken krijgen we dat wel te zien maar alles van tv uitzending zien we niet, enkel zwart. Soms lost dit probleem zelf op en soms moeten we het toestel met de knop achteraan eens uitzetten. Heel vervelend allemaal!

Kan er eens een medewerker van proximus controleren of ons toestel geen defect heeft?

icon

Beste antwoord door Rembert 26 September 2023, 12:39

Bekijk origineel

25 reacties

Ook is het altijd interessant om weten of je decoder rechtstreeks met de bbox3 (internetbox) verbonden is met utp netwerkkabel en of je de originele meegeleverde HDMI kabel gebruikt hebt.

Reputatie 1

Ook is het altijd interessant om weten of je decoder rechtstreeks met de bbox3 (internetbox) verbonden is met utp netwerkkabel en of je de originele meegeleverde HDMI kabel gebruikt hebt.

De netwerkkabel is rechtstreeks verbonden met bbox. En we gebruiken de originele HDMI kabel

Reputatie 6
Badge +3

@Rembert Ik heb de TV config eens reset en opnieuw opgestuurd, best herstart u de decoder nog eens wanneer u tijd heeft. Normaal gezien zou het dan wat vlotter moeten gaan. Moest het dan nog voorvallen, kunnen we kijken om het toestel eens te resetten en indien nodig om te ruilen.

Reputatie 1

@Rembert Ik heb de TV config eens reset en opnieuw opgestuurd, best herstart u de decoder nog eens wanneer u tijd heeft. Normaal gezien zou het dan wat vlotter moeten gaan. Moest het dan nog voorvallen, kunnen we kijken om het toestel eens te resetten en indien nodig om te ruilen.

Ik heb de decoder herstart. We zullen zien of het nog gaat voorvallen. Bedankt!

Reputatie 1

@Rembert Ik heb de TV config eens reset en opnieuw opgestuurd, best herstart u de decoder nog eens wanneer u tijd heeft. Normaal gezien zou het dan wat vlotter moeten gaan. Moest het dan nog voorvallen, kunnen we kijken om het toestel eens te resetten en indien nodig om te ruilen.

@YorickP beste, ondertussen hebben we weer het zelfde probleem zoals voorheen. Het is een tijdje goed geweest maar we hebben weer al een aantal keren de decoder moeten herstarten omdat het beeld bleef hangen en geen enkele knop deed nog iets. Dit is meestal bij een programma dat we herbekijken. Bij het door- of terugspoelen reageert het ook niet altijd als we op de knop duwen. 
zou het toestel niet kunnen omgeruild worden voor een nieuw toestel?

@Rembert Een jaar geleden had je ook haperingen in beeld, is dat nog met de zelfde v5 decoder als een jaar geleden dat je dit voor hebt of is dit ondertussen al met een andere decoder.

Reputatie 1

@Rembert Een jaar geleden had je ook haperingen in beeld, is dat nog met de zelfde v5 decoder als een jaar geleden dat je dit voor hebt of is dit ondertussen al met een andere decoder.

@Martin dit is nog steeds dezelfde decoder

@Rembert 

Proximus is al een hele tijd bezig met V5’s om te ruilen door aangezien die uit circulatie genomen worden, net het zelfde als het met de V6’s nu ook  aan het gebeuren is, dus zullen de PX moderatoren volgens mij voorstellen om je v5 om te ruilen, enfin we horen het wel als ze reageren.

@Rembert Een jaar geleden had je ook haperingen in beeld, is dat nog met de zelfde v5 decoder als een jaar geleden dat je dit voor hebt of is dit ondertussen al met een andere decoder.

@Martin dit is nog steeds dezelfde decoder

 

Reputatie 1

@YorickP @DaisyS of iemand anders van Proximus?! Graag reactie!

Reputatie 6
Badge +2

Anders eens  bellen naar de gratis helpdesk 080022800 , wat cijfertjes kiezen om bij de juiste persoon te geraken, wat geduld hebben en dan heeft u deze week zeker een andere decoder. Zo dan.

Reputatie 1

Anders eens  bellen naar de gratis helpdesk 080022800 , wat cijfertjes kiezen om bij de juiste persoon te geraken, wat geduld hebben en dan heeft u deze week zeker een andere afstandsbediening. 

Ik hoef geen andere afstandsbediening, ik wil een decoder die niet meer vastloopt!

?

nieuwe afstandsbediening alleen zal niet voldoende zijn….

@Rembert Edit:  ik had niet gezien dat je ondertussen reeds gereageerd had.

Anders eens  bellen naar de gratis helpdesk 080022800 , wat cijfertjes kiezen om bij de juiste persoon te geraken, wat geduld hebben en dan heeft u deze week zeker een andere afstandsbediening. 

Ik hoef geen andere afstandsbediening, ik wil een decoder die niet meer vastloopt!

 

Reputatie 1

?

nieuwe afstandsbediening alleen zal niet voldoende zijn….

@Rembert Edit:  ik had niet gezien dat je ondertussen reeds gereageerd had.

Anders eens  bellen naar de gratis helpdesk 080022800 , wat cijfertjes kiezen om bij de juiste persoon te geraken, wat geduld hebben en dan heeft u deze week zeker een andere afstandsbediening. 

Ik hoef geen andere afstandsbediening, ik wil een decoder die niet meer vastloopt!

 

Ik reageerde op de nutteloze reactie van iemand anders die het over een nieuwe afstandsbediening had

Reputatie 1

@Rembert Ik heb de TV config eens reset en opnieuw opgestuurd, best herstart u de decoder nog eens wanneer u tijd heeft. Normaal gezien zou het dan wat vlotter moeten gaan. Moest het dan nog voorvallen, kunnen we kijken om het toestel eens te resetten en indien nodig om te ruilen.

@YorickP 

we zitten nog steeds met hetzelfde probleem, we moeten meermaals de decoder herstarten omdat het beeld vastloop, soms zelfs 2x na elkaar herstarten. Heel irritant. Misschien dat we een nieuwe decoder moeten krijgen?

Reputatie 7
Badge +4

@Rembert Ik zie dat er op je lijn toch ook wel wat fouten gecreëerd worden. Dit kan oa ook aan de modem liggen. Deze heb je toch ook al lange tijd. Als het ok is voor je zal ik een afspraak boeken voor nazicht door een technieker. 

Reputatie 1

@Rembert Ik zie dat er op je lijn toch ook wel wat fouten gecreëerd worden. Dit kan oa ook aan de modem liggen. Deze heb je toch ook al lange tijd. Als het ok is voor je zal ik een afspraak boeken voor nazicht door een technieker. 

Dat is ok, dank u wel!

Reputatie 1

@Rembert Ik zie dat er op je lijn toch ook wel wat fouten gecreëerd worden. Dit kan oa ook aan de modem liggen. Deze heb je toch ook al lange tijd. Als het ok is voor je zal ik een afspraak boeken voor nazicht door een technieker. 

@HadewychT dat is ok, dank u wel!

Reputatie 7
Badge +5

@Rembert Er is een afspraak ingeboekt komende zaterdag tussen 12.30 en 17.00. Je kan deze aanpassen via MyProximus indien nodig.

Reputatie 1

@Rembert Er is een afspraak ingeboekt komende zaterdag tussen 12.30 en 17.00. Je kan deze aanpassen via MyProximus indien nodig.

@DaisyS dat is perfect, dank u!

Reputatie 1

@Rembert Er is een afspraak ingeboekt komende zaterdag tussen 12.30 en 17.00. Je kan deze aanpassen via MyProximus indien nodig.

@DaisyS 

spijtig genoeg heb ik niemand gezien. Heel erg ontgoocheld in de service van Proximus!

we beginnen stilletjes aan ons geduld en vertrouwen in jullie te verliezen!

Reputatie 1

En het strafste van al is dan nog dat we een bericht krijgen per sms om te vragen of we tevreden waren van de dienstverlening 😤

Dan is dit het geschikt moment om het duidelijk te maken dat je dit zeker niet was!

En het strafste van al is dan nog dat we een bericht krijgen per sms om te vragen of we tevreden waren van de dienstverlening 😤

 

Reputatie 1

@HadewychT @DaisyS ??!!

Reputatie 1

Na een lange conversatie met een Proximus medewerker is er opnieuw een afspraak ingepland voor een technieker langs te komen. Deze komt deze avond nog langs. Deze keer hebben we nu wel een mail ter bevestiging ontvangen dus is mijn vertrouwen toch al groter dat er effectief iemand zal komen. 

Reputatie 1

Technieker is net weg, nieuwe modem en decoder geïnstalleerd. Hopelijk kunnen we nu zonder hapering naar de tv kijken. 
vriendelijke technieker!

Reageer