Skip to main content

Heb met mijn decoder al ruime tijd problemen zoals vasthangen, slecht functioneren van bv netflix,  enz.

Bij netflix bv, blijft hij 1 keer op 2 vasthangen, 

Wij moeten de decoder dan telkens helemaal uitschakelen en terug opstarten. 

Moet wel zeggen dat ik nog gebruik maak van de v4 decoder en dat deze blijkbaar al redelijk verouderd is .

Iemand die weet of ik de vervanging ervan zelf kan aanvragen of moet wachten op actie van proximus zelf, aangezien ik lees dat ze de v5 en dergelijke al aan het vervangen zijn?

 

De V4 decoders worden inderdaad gratis omgeruild (of je nu al dan niet problemen hebt met de v4 decoder) maar daarvoor wacht je best tot maandag als de Prox forummedewerkers hier terug langskomen o het forum voor verder hulp.
NB: Je kunt ook eens proberen om de modem even 10 sec zonder spanning te zetten, mss brengt dit beterschap. 


@ginoq Ik heb je decoder omgeruild. Deze zal eerstdaags worden geleverd door Bpost. Je oude decoder mag je gewoon naar het containerpark brengen.


Bedankt voor de snelle service .