Sinds enkele dagen heb ik problemen met mijn V5C decoders. Ik heb er 2 maar 1 gebruiken we zelden. Het komt er op neer dat menus niet meer werken, (tv op aanvraag enz) maar ook dat het beeld soms vast loopt. Wanneer je de decoders dan reset of reboot wordt de software geladen en daarna komt er op het scherm genius verbinding “Geen verbinding met het netwerk”. De decoders zijn rechtstreeks met een kabel aangesloten op een internetbox. Deze is vorige maand nieuw geplaatst samen met een fiber verbinding. Ik heb al eindeloos alles zitten rebooten en resetten (ook de internetbox). Soms krijg ik dan ineens weer beeld… meestal niet… Vorige week proximus technische helpdesk gebeld… Na letterlijk meer dan een uur naar een wachtmuziek te moeten luisteren hebben ze de internetbox gereset en had ik weer beeld… spijtig genoeg denk ik dan want het probleem is nog niet opgelost… Vandaag weer hetzelfde probleem geen beeld… resetten, rebooten niets helpt. Ik heb het eens via de chat geprobeerd maar ook hier zit ik al meer dan een uur te wachten…. Het enige wat in het chatvenster verschijnt is de vraag of ik er nog ben… Dat ze op zoek zijn naar iemand die kan helpen….Ik heb geen idee meer wat ik moet doen……. Ik vraag me af of ik ook maar eens op zoek moet gaan naar iemand die me kan helpen…. Is er hier iemand voor wie het probleem bekend is? Wat kan ik nog doen? Ik heb een hoop oude forum berichten gevonden waar bij dit probleem uiteindelijk de decoder vervangen dient te worden… Maar ja dan moet je wel eerst een support medewerker te pakken krijgen natuurlijk…
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.