Skip to main content
Vraag

Geluid opnames loopt niet synchroon.


De laatste tijd loopt het geluid van de opnames en replay niet synchroon met het beeld, wat best wel storend is.

Ik heb dit vorig jaar nog voorgehad en heb toen contact opgenomen met de technische dienst. Die hebben toen iets aangepast en het was terug in orde.

Waarom is dat probleem nu weer terug?

Groeten,

Ronny

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+2

@RoKla heb je alles al eens herstart, de Tv Box en de modem??


Martin
  • 33969 reacties
  • 2 mei 2025

@RoKla probeer eens of het beter wordt als je deze instelling doet:

Instellingen/Apparaatinstellingen/Apparaatvoorkeuren/Weergave en geluid/Geavanceerde audio-instellingen/Nooit Surround Sound


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2219 reacties
  • 6 mei 2025

@RoKla 

Heb je inmiddels de toestellen kunnen herstarten?

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global/particulieren/support/televisie/een-tv-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/hoe-herstart-je-toestellen-voor-internet-en-tv.html#:~:text=Een%20eenvoudige%20herstart%20van%20je,tot%20slot%20de%20TV%20Box.

 

Geert