Beste,
Via proximus pickx krijg ik na inloggen te zien dat er geen tv programma beschikbaar is.
Kunnen jullie dit even nakijken aub ?
Alvast bedankt
Beste,
Via proximus pickx krijg ik na inloggen te zien dat er geen tv programma beschikbaar is.
Kunnen jullie dit even nakijken aub ?
Alvast bedankt
Ter info: zou goed kunnen dat er pas morgen iemand van proximus zelf dit kan in order zetten voor u.
Dag Thierry het werkt nog steeds niet..
Films, series, .. staat allemaal op 0 en er is geen tv programma beschikbaar
ja met de info@azprintz.be
Dag Samuel ik probeerde het via de website op een chrome browser, maar het probleem lijkt sinds vandaag verholpen te zijn. Het werkt nu allesinds. Bedankt voor de hulp
Beste,
Ook bij mij komt de melding ‘geen tv-programma beschikbaar’.
Kan u het account koppelen?
Alvast bedankt,
MVG,
melissa rondas
Het is inderdaad de website die niet werkt. We krijgen altijd de melding “geen tv programma beschikbaar”.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.