Skip to main content

Beste,

 

Via proximus pickx krijg ik na inloggen te zien dat er geen tv programma beschikbaar is.

Kunnen jullie dit even nakijken aub ?

 

Alvast bedankt

Ter info: zou goed kunnen dat er pas morgen iemand van proximus zelf dit kan in order zetten voor u.


@Azprintz Ik heb je Pickx app account gekoppeld. Kan je nogmaals proberen.


@Azprintz Ik heb je Pickx app account gekoppeld. Kan je nogmaals proberen.


Dag Thierry het werkt nog steeds niet..

Films, series, .. staat allemaal op 0 en er is geen tv programma beschikbaar


@Azprintz Log je in met het e-mailadres dat gekoppeld is aan je forum profiel?


@Azprintz Log je in met het e-mailadres dat gekoppeld is aan je forum profiel?


ja met de info@azprintz.be


@Azprintz  Op welk toestel (merk, model, software) heb je deze problemen?   Kan je eens testen of het lukt via de website: https://www.proximus.be/pickx/nl ?


@Azprintz  Op welk toestel (merk, model, software) heb je deze problemen?   Kan je eens testen of het lukt via de website: https://www.proximus.be/pickx/nl ?


Dag Samuel ik probeerde het via de website op een chrome browser, maar het probleem lijkt sinds vandaag verholpen te zijn. Het werkt nu allesinds. Bedankt voor de hulp


Beste,

 

Ook bij mij komt de melding ‘geen tv-programma beschikbaar’.

Kan u het account koppelen?

Alvast bedankt,

MVG,

melissa rondas


@melissarondas Jouw account lijkt alleszins gekoppeld. Krijg je dit probleem ook via de website? https://www.proximus.be/pickx/nl


Het is inderdaad de website die niet werkt. We krijgen altijd de melding “geen tv programma beschikbaar”. 


Reageer