Vraag

Geen tv programma beschikbaar

  • 15 januari 2020
  • 10 reacties
  • 231 Bekeken

Beste,

 

Via proximus pickx krijg ik na inloggen te zien dat er geen tv programma beschikbaar is.

Kunnen jullie dit even nakijken aub ?

 

Alvast bedankt


10 reacties

Het is inderdaad de website die niet werkt. We krijgen altijd de melding “geen tv programma beschikbaar”. 

Reputatie 7
Badge +3

@melissarondas Jouw account lijkt alleszins gekoppeld. Krijg je dit probleem ook via de website? https://www.proximus.be/pickx/nl

Beste,

 

Ook bij mij komt de melding ‘geen tv-programma beschikbaar’.

Kan u het account koppelen?

Alvast bedankt,

MVG,

melissa rondas

@Azprintz  Op welk toestel (merk, model, software) heb je deze problemen?   Kan je eens testen of het lukt via de website: https://www.proximus.be/pickx/nl ?


Dag Samuel ik probeerde het via de website op een chrome browser, maar het probleem lijkt sinds vandaag verholpen te zijn. Het werkt nu allesinds. Bedankt voor de hulp

Reputatie 7
Badge +4

@Azprintz  Op welk toestel (merk, model, software) heb je deze problemen?   Kan je eens testen of het lukt via de website: https://www.proximus.be/pickx/nl ?

@Azprintz Log je in met het e-mailadres dat gekoppeld is aan je forum profiel?


ja met de info@azprintz.be

Reputatie 7
Badge +4

@Azprintz Log je in met het e-mailadres dat gekoppeld is aan je forum profiel?

@Azprintz Ik heb je Pickx app account gekoppeld. Kan je nogmaals proberen.


Dag Thierry het werkt nog steeds niet..

Films, series, .. staat allemaal op 0 en er is geen tv programma beschikbaar

Reputatie 7
Badge +4

@Azprintz Ik heb je Pickx app account gekoppeld. Kan je nogmaals proberen.

Ter info: zou goed kunnen dat er pas morgen iemand van proximus zelf dit kan in order zetten voor u.

Reageer