Hallo allemaal,
Het viel me gisteren op dat er geen SD kanalen meer te zien zijn op mijn V7 decoder vanaf kanaal 401, normaalgezien waren daar de vrt zenders en de vtm zenders in SD te zien, heeft Proximus ineens komaf gemaakt met de SD zenders vanaf kanaal 401?
Enkel nog de kanalen die nog niet uitzenden in HD zijn wel nog in SD beschikbaar.
Maar ik wou eens vragen of dit ook bij andere kijkers het geval is.
Of is dit om ruimte vrij te maken voor nieuwe toekomstige HD zenders? Of wat mag hier de bedoeling van zijn? Om terug weer wat ruimte te creëren in hun zenderaanbod? Gaan ze dan eindelijk eens nog wat HD zenders aanbieden in het basisaanbod waar we toch wel redelijk veel voor betalen alle maanden. Toch rond de €145 alle maanden voor wat tv en internet en 2 gsm’s. Of vanwege die nieuwe software NTV BE 6.149.1, die ik onlangs kreeg?
Ik heb hierover nog niets gelezen op het info kanaal of op de laatste factuur, raar.
Het nieuwe HGTV en Ment 55 we kunnen er enkel maar van dromen, merci! Proximus! Je bent geweldig! Dat kan écht niet beter zijn.
Waarom de SD zenders ineens niet meer beschikbaar? Decoderke al herstart maar geen SD zenders meer te zien vanaf 401, van 395 springt het ineens naar 800, goodbye SD zenders dan maar?
Timm CN