Vraag

geen live zenders meer op pickx via browseri


Reputatie 2
Badge

Vandaag proberen de pickx op webbrowser op mac te gebruiken.

‘Pickx+ is er’ ….. maar blijkbaar geen ‘Live’ zenders meer.

De website lijkt veranderd. 
“Live TV” biedt nu nog 0 , 0, …. 1, 0 , 0 , …
soorten zenders. 
Ik ben nochtans ingelogged en gisteren of eergisteren de normale zenders opgelijst.

Nu, ...’ de tijdloze ‘ (is dit radio?) …

afin; niet zeer aangenaam.


11 reacties

En via de TV-gids ook niet ? →  De tv-gids voor al je zenders is nu gratis beschikbaar - Proximus Pickx

via live TV zie ik ook al de zenders niet meer →  Films in streaming, live of via replay - Proximus TV

Ik werk met Windows 10 dus blijkbaar niet alleen problemen met MAC alleen!

Reputatie 2
Badge

Ja daar wel. 

Blijkbaar niet goed getest.

Reputatie 7
Badge +4

@bk316209 @Martin Ondervinden jullie dit probleem nog steeds ? Zie je dan geen enkele zender bij ‘live TV’ of zie je vb eerst Franse zenders ?  Ik heb hier net getest en zie wel alle zenders. 

@HadewychT ‘k zal direct een kijken bij mij…. wordt vervolgd…..

Edit: ik zie alleen Franse zenders onder (en de Radio zenders) “Live TV” onder de “TV-Gids” zie ik ze wel

Als ik een radio zender kies onder Live TV of via TV-Gids dan werken deze niet.

Dit onder Windows 10 voor de MAC kan @bk316209  meer details geven.

Reputatie 7
Badge +4

Ivm met de Franse zenders die je ziet onder live TV is er daarnet een ticket geopend. dit wordt zo snel mogelijk opgelost. 

@HadewychT De radio zenders werken ook niet als je ze kiest via Live-TV en ook niet via de TV-gids

Reputatie 7
Badge +4

@Martin Dat zal daar ook aan gelinkt zijn. Dit zou rond half 1 opgelost moeten zijn.

Hello Proximus Pickx team,

Ik krijg geen zenders te zien nadat ik ingelogd ben op Proximus Pickx via webbrowser van mijn Samsung tv. Tv gids werkt evenmin - ik krijg enkel een zwart scherm te zien en de melding dat er geen info beschikbaar is. Dit duurt nu al een aantal dagen terwijl het voorheen altijd prima werkte.

De Proximus Pickx mobile app werkt wel nog steeds (op smartphone of tablet).

Kunnen jullie hier even naar kijken en rechtzetten aub?

Bedankt.

Groet,

-Pascal

Reputatie 7
Badge +5

@Bungy Kan je je gegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijk ik het even voor je na.

Hello @DaisyS 

Klant BUNGY

Klantnummer 620106628

Hierbij een afbeelding van hetgeen ik te zien krijg als ik via de webbrowser op Proximus Pickx inlog:

Bedankt om dit te bekijken!

Groet,

-Pascal

Reputatie 1
Badge

Ivm met de Franse zenders die je ziet onder live TV is er daarnet een ticket geopend. dit wordt zo snel mogelijk opgelost. 

Vreemd dat zo iets allemaal dan direct word opgelost. Moet je daar eerst een aantal maanden klant voor zijn voor men iets doet, want die tekst van de dingen des levens is al 3 dagen het zelfde. Ik ben nog niet gaan zien voor Maandag als die gids zo ver gaat, want die laatste dagen zijn noch niet eens ingevuld op sommige plekken.

Reageer