Beste antwoord door Anonymous
Bekijk origineelGeen HD zenders meer na omruiling bbox2 naar bbox3
Hallo, ik heb vorige week mijn bbox 2 omgeruild naar een bbox 3. Nu kan ik geen HD zenders meer ontvangen of opnames in HD (zo goed als alle opnames) bekijken, foutmelding SPC_4. De decoder gaat niet over wifi maar via de ethernet kabel.
Bladzijde 2 / 2
Louter ter bijkomende info:
Wat hier vroeger nog gemeld geweest is op het forum:
bijkomende info:
* https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_cable_global_surf/particulieren/support/internet/internet-thuis/installatie-en-kabels/hoe-uw-kabels-aansluiten-of-nakijken.html
* https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_manual/particulieren/support/internet/internet-thuis/installatie-en-kabels/installatiegids-van-uw-modem-b-box-3v-b-box-3-enz.html
Wat hier vroeger nog gemeld geweest is op het forum:
Foutmelding SPC_4
Geen opnames mogelijk, ik krijg steeds de melding " Er ging iets verkeerd ( SPC_4 )
De opname kan niet afgespeeld worden indien de betreffende zender
( of de HD-versie ervan ) niet langer beschikbaar is."
De foutmelding die je te zien krijgt doet zich voor wanneer je een HD-opname probeert
te bekijken op een lijn die dat niet (meer) aankan, dit kan o.a. als je lijn op een herstelprofiel terecht gekomen is,
bv. door een probleem op de binnenbekabeling.
bijkomende info:
* https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_cable_global_surf/particulieren/support/internet/internet-thuis/installatie-en-kabels/hoe-uw-kabels-aansluiten-of-nakijken.html
* https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_manual/particulieren/support/internet/internet-thuis/installatie-en-kabels/installatiegids-van-uw-modem-b-box-3v-b-box-3-enz.html
Ja, beide reeds heropgestart maar blijft dezelfde melding geven. Heb ook gemerkt dat alle HD zenders verdwenen zijn. Zal dan morgen eens bellen.
Heb je de modem en decoder al eens herstart? (door hun stroom even 5 seconden te onderbreken)
PS: morgen kunnen de proximus medewerker dit dan verder onderzoeken moest het hiermee niet opgelost zijn. Mss op herstelprofiel terecht gekomen of andere reden....
PS: morgen kunnen de proximus medewerker dit dan verder onderzoeken moest het hiermee niet opgelost zijn. Mss op herstelprofiel terecht gekomen of andere reden....
Bladzijde 2 / 2
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.