mijn probleem
live tv kijken lukt
programa herstarten Foutmelding p131
opgenomen programma bekijken Foutmelding p131
decoder en modem verschillende malen heropgestart maar geen resultaat foutmeldingen blijven
graag hulp aub
mijn probleem
live tv kijken lukt
programa herstarten Foutmelding p131
opgenomen programma bekijken Foutmelding p131
decoder en modem verschillende malen heropgestart maar geen resultaat foutmeldingen blijven
graag hulp aub
Helpt dit bij u dan zowel dan bij replay als bij opgenomen programma’s ?
NB: hier werd door prox volgende oplossing nog gepost:
Dit is een foutmelding die inderdaad voorkomt bij de v7 decoder.
Normaal gezien is dit opgelost als je de opname of tv-replay even stop zet, zapt naar een andere zender en terug de opname start of de aflevering via tv-replay.
Helpt dit bij u dan zowel dan bij replay als bij opgenomen programma’s ?
NB: hier werd door prox volgende oplossing nog gepost:
Dit is een foutmelding die inderdaad voorkomt bij de v7 decoder.
Normaal gezien is dit opgelost als je de opname of tv-replay even stop zet, zapt naar een andere zender en terug de opname start of de aflevering via tv-replay.
Dit werkt tegenwoordig meer niet dan wel. Je krijgt een draaiend cirkeltje en dan foutcode 131, 137 of 11.
Ik doe het nu op de methode die ik van een tweedelijns expert van Proximus kreeg zoals ik hier poste en sindsdien amper nog problemen.
Bedankt voor jullie reacties
De problemen waren een gevolg van een grote storing bij Proximus volgens klantenservice
Helpt dit bij u dan zowel dan bij replay als bij opgenomen programma’s ?
NB: hier werd door prox volgende oplossing nog gepost:
Dit is een foutmelding die inderdaad voorkomt bij de v7 decoder.
Normaal gezien is dit opgelost als je de opname of tv-replay even stop zet, zapt naar een andere zender en terug de opname start of de aflevering via tv-replay.
Dit werkt tegenwoordig meer niet dan wel. Je krijgt een draaiend cirkeltje en dan foutcode 131, 137 of 11.
Ik doe het nu op de methode die ik van een tweedelijns expert van Proximus kreeg zoals ik hier poste en sindsdien amper nog problemen.
waarom ik die vraag stel is omdat zeker al meer dan een een jaar geleden dit gepost werd door iemand van de app inderdaad te herstarten bij dergelijke problemen en dit had ik dan achteraf ook bij dergelijke problemen bij anderen ook gepost als oplossing maar ik kreeg iedere keer het antwoord dat dit niet hielp, vandaar dat ik die methode niet meer voorstelde. Maar als het nu wel terug helpt zoveel te beter natuurlijk.
Ikzelf heb het probleem niet kunnen oplossen
Klantendienst gecontacteerd en daar vernomen dat er een storing was op het Proximus netwerk
problemen zijn ondertussen opgelost
bedankt voor de feedback
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.