Mijn digibox geeft foutmelding P133 en
ik heb geen beeld
Mijn digibox geeft foutmelding P133 en
ik heb geen beeld
Begin alvast met het aanvullen van uw profiel hier op het forum.
Waarmee ik zou beginnen : eens de stroom 10 sec uitzetten van uw digidingens en dan herstarten.
Mijn digibox geeft foutmelding P133 en
ik heb geen beeld
Ik krijg p133 resetten helpt niet kan geen live tv zien rest werkt wel
Als eer nog eventueel draadloze toestellen ipv van een netwerkkabel tussen je decoder en bbox staan deze dan ook eens herstarten)/resetten
maar best dat je direct belt naar helpdesk 0800 22 800 want hier zal hoogst waarschijnlijk niet meer gereageerd worden door iemand van proximus zelf
Controleer op de achterzijde van je decoder of je 1 ledje (lamp) vast ziet branden. Brandt er 1 ledje vast dan werkt de netwerkkaart van je decoder nog. Zonee, dan is de kans heel groot dat jouw decoder stuk is. Wanneer het 2 de ledje niet flikkert is er geen netwerkoverdracht. Maar dan zou je opgelost moeten krijgen met wat Martin hiervoor gepost had.
TBI: bij bepaalde software versies op de v4 decoder kon je zelfs na reset de decoder niet meer gebruiken en moeste die vervangen worden.
Is dit gelukt?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.