Sinds de laatste update krijg ik heel dikwijls de foutcode p030 bij alle opnames .
is hier een oplossing voor , kan je een oudere versie terugzetten ?
Sinds de laatste update krijg ik heel dikwijls de foutcode p030 bij alle opnames .
is hier een oplossing voor , kan je een oudere versie terugzetten ?
Heb je de decoder al eens herstart?
Sinds de laatste update krijg ik heel dikwijls de foutcode p030 bij alle opnames .
is hier een oplossing voor , kan je een oudere versie terugzetten ?
Best ook de bbox eens herstarten als herstarten van de decoder niks oplevert (P030: Meestal een probleem met de internetverbinding).
voor de PX moderatoren is het ook altijd beter dat je de software versie vermeld waarbij je het probleem voorhebt, die je terugvindt onder ‘systeeminfo’ :
Beste ,
ik ben elektrotechnieker van beroep , de volgende dingen al getest .
de box al verschillende keren herstart (5min uit ) zonder resultaat .
internet werkt zoals het hoort , ook al een andere kabel rechtstreeks gelegd , helpt niet .
Nog iemand ideeën ?
indien het dan ook nog niet werk vermeld dan eens welke
Middleware-versie PXM-SW-X.XX.X en App versie Y.YYY.Y er op je decoder staat via:
Dag Martin ,
herstart van de internet box hielp ook niet , na een half uur dan het reset knopje van die
internetbox 5 sec ingedrukt en na de herstart had ik terug toegang tot alle opnames .
bedankt !
groeten Wim.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.