Skip to main content

Sinds de laatste update krijg ik heel dikwijls de foutcode p030 bij alle opnames .

is hier een oplossing voor , kan je een oudere versie terugzetten ?

Heb je de decoder al eens herstart?
 


Sinds de laatste update krijg ik heel dikwijls de foutcode p030 bij alle opnames .

is hier een oplossing voor , kan je een oudere versie terugzetten ?

@WB71 oudere software versies worden niet teruggezet, maar probeer eens wat Mutlie voorgesteld heeft.

Best ook de bbox eens herstarten als herstarten van de decoder niks oplevert (P030: Meestal een probleem met de internetverbinding).

voor de PX moderatoren is het ook altijd beter dat je de software versie vermeld waarbij je het probleem voorhebt, die je terugvindt onder ‘systeeminfo’ :

  • Druk op de home-knop (🏡) van je remote te drukken
  •  bovenaan dan naar rechts scrollen tot aan ⚙️(= instellingen/settings)
  • > “Support “
              |- Systeeminfo

Beste , 

ik ben elektrotechnieker van beroep , de volgende dingen al getest .

de box al verschillende keren herstart (5min uit ) zonder resultaat .

internet werkt zoals het hoort , ook al een andere kabel rechtstreeks gelegd , helpt niet . 

Nog iemand ideeën ?


@WB71 heb je de internet box al eens gereset = Reset je b-box/Internet box

indien het dan ook nog niet werk vermeld dan eens welke 
Middleware-versie PXM-SW-X.XX.X en App versie Y.YYY.Y er op je decoder staat via:

  • Druk op de home-knop (🏡) van je remote te drukken
  •  bovenaan dan naar rechts scrollen tot aan ⚙️(= instellingen/settings)
  • > “Support “
              |- Systeeminfo 

 


Dag Martin ,

herstart van de internet box hielp ook niet , na een half uur dan het reset knopje van die 

internetbox 5 sec ingedrukt en na de herstart had ik terug toegang tot alle opnames .

bedankt !

 

groeten Wim.


@WB71 Blij te horen dat het zo terug in orde gekomen is.