Vraag

Family-zenders live kunnen bekijken op Proximus pickx-website en app

  • 14 September 2020
  • 5 reacties
  • 213 Bekeken

Reputatie 5
Badge +2
  • Grand Master
  • 585 reacties

Momenteel zijn er op de Pickx-website en app van het betaalpakket Family enkel de kidszenders live te bekijken.

Op de website van Proximus staat er dit:

Proximus.be → TV → Family

Hieruit kan ik afleiden dat eigenlijk alle Family-zenders kunnen bekeken worden via de Pickx-app en website. Er is geen vermelding van dat bepaalde zenders wegens rechten niet kunnen uitgezonden worden. De tv-gids is er al. Graag dus de toevoeging van Discovery World, Discovery Science, Investigation Discovery, History, Travel XP,  NGC Wild, BBC First, BBC Entertainment, VH 1 Classic, MTV Live HD, MTV Hits, Stingray Classica en Mezzo. 

Zo goed als alle zenders zijn ook bij Telenet live online te bekijken.

Alvast bedankt.

Mvg


5 reacties

Reputatie 5
Badge +2

Is hierover al nieuws? Volgens de website is het al mogelijk zelfs. Uitzendrechten zijn geen probleem wegens geen vermelding.

Reputatie 5
Badge +2

Na meer dan een maand: vanaf wanneer kunnen we de zenders bekijken via de Pickx-app en website? Volgens de website is het al mogelijk zelfs. Uitzendrechten zijn geen probleem wegens geen vermelding.

Reputatie 5
Badge +2

Vanaf wanneer kunnen we de zenders bekijken via de Pickx-app en website? Volgens de website is het al mogelijk zelfs. Uitzendrechten zijn geen probleem wegens geen vermelding. Ik lees het nog steeds op de website.

Reputatie 5
Badge +2

Friendly reminder: vanaf wanneer kunnen we de Family-zenders live bekijken via de Pickx-app en website? Volgens de website is het al mogelijk zelfs. Uitzendrechten zijn geen probleem wegens geen vermelding. Zie start topic. Ik lees het nog steeds op de website.

Reputatie 7
Badge +4

@Tien Allereerst mijn excuses dat je post zo vaak over het hoofd gezien is. 

Ik heb je vraag doorgespeeld naar de verantwoordelijken hiervoor. 

Reageer