Vraag

error number: SYS_34

  • 23 January 2021
  • 19 reacties
  • 749 Bekeken

  • Practitioner
  • 37 reacties

Zonet tijdens het kijken van een opname viel het beeld 2x terug op het menu. Ik heb mijn v6 decoder eens uit het stopcontact getrokken, hielp niet. Daarna ook eens gereset maar nu verschijnt telkens de foutcode: error number sys_34 - contacteer helpdesk of reboot.

Maar reboot/reset helpt dus niet.

Nog iemand dit probleem?


19 reacties

Heb juist hetzelfde voorgehad deze avond , heb ook gereboot maar krijg telkens deze foutcode : error number SYS_34

Heb juist hetzelfde voorgehad deze avond , heb ook gereboot maar krijg telkens deze foutcode : error number SYS_34

Zelfde probleem hier...

Hier ook exact het zelfde probleem 

heeft er iemand al een oplossing gevonden ?

 

regio gent

 

Update 23:27 terug in orde 

Idem regio Vosselaar, krijg het niet opgelost..

Hier ook in Ninove hetzelfde probleem. Algemeen probleem bij Proximus?

Idem.. algemeen probleem blijkbaar..

provincie Luxemburg

 

*** UPDATE: 23u21.’ . Decoder herstart en alles terug OK

Zelfde probleem in Borgloon Limburg

Zelfde probleem, reset voor de eerste keer en steeds dezelfde error SYS_34

Regio Boom 

 

Heb afstandsbediening gereset en dacht dat daardoor alles weer opstartte. Maar kan misschien ook zelf weer gestart zijn.

Zelfde probleem... regio Hasselt

Badge

Zelfde probleem hier. V6 . Genk.

Pickx op de laptop werkt ook niet.  Inloggen gaat niet. 

Zelfde probleem in 3545 Loksbergen (Halen)

Hier ook hetzelfde probleem regio Sint-Niklaas 

Update: decoder terug uit en aangezet en werkt hier ook terug

Ter info:

 

Hier idem regio Roeselare. Proximus zal hier binnenkort buiten vliegen.

Reputatie 2
Badge

Zelfde Probleem in Antwerpen Deurne. Ook Foutcode SYS_34.

Ondertussen terug in orde...

Hallo, Wij hadden gisteren avond ( rond kwart voor 11) het zelfde probleem. gisteren 3x terug opgestart hielp niet. Onze zoon die ook een decoder heeft had geen probleem. Wij hebben geprobeerd naar proximus te bellen maar geen gehoor. op het forum geraakte ik niet op.

dan zijn wij maar gaan slapen want het probleem was nog niet opgelost. deze morgen heb ik de decoder dan terug op gezet en dat ging niet. dus weer alles uitgetrokken en terug opgestart en nu is alles terug in orde. 

Het was inderdaad geen algemene fout want anders zou ik het ook voorgehad hebben…

kon je ook zien op bovenstaande kaart. 

@Jeroen_056 Zal iets te maken hebben met bepaalde routers/servers veronderstel ik.

Reputatie 7
Badge +4

Zaterdagavond waren er  meerdere V6 decoders die deze foutmelding kregen. Dit probleem is ondertussen  opgelost. Onze excuses voor het ongemak. 

Reageer