Sinds vorige week en enkele dagen na installatie van nieuwe Devolo apparatuur (magic 2) haperde onze televisie. Beeld bleef stilstaan, zap naar andere zender en na enkele seconde blijft beeld dan ook stilstaan. Zondag 3x aan de lijn gehangen met Proximus maar geen oplossing na ook 1 nieuwe decoder en alles resetten etc. Op een bepaald moment lukte het ook niet om de software te installeren voor de 2 decoders die we hebben. Alles incl Devolo gereset en geïnstalleerd en toen werkte het dus weer voor een paar dagen maar sinds gisteren opnieuw problemen. Internet en wifi werkt perfect en beter dan voorheen met de oudere kastjes type devolo (was toen nog iets van Belgacom). Uitgesteld kijken kunnen we ook, Netflix ook maar live kijken en vlot zappen van zender niet dus. BBox 3 staat in garage dus direct aansluiten op modem is geen optie, zeker niet omdat we ook 2 decoders hebben (gelijkvloers en 2de verdieping). Ik ben niet van plan om elke 3 dagen een volledige reset te doen. Er moeten toch andere oplossingen zijn die én goed internet/wifi geeft in huis én digitale televisie???
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.