vandaag de (hypermoderne ? ) V7 geïnstalleerd ter vervanging van de (helaas) defecte V5 compact ..
al onze eerdere opgenomen opnames zijn spoorloos verdwenen.. en kunnen niet teruggehaald worden wat me wel verbaasd want die zijn toch bij Proximus opgeslagen en NIET op een harde schijf. dus zouden die toch niet zomaar kunnen “verdwijnen”…
dan enkele opnames gemaakt om toch zeker te zijn dat dit toch mogelijk is..
maar (weeral) helaas.. we zijn nu enkele opnames verder maar de opnames zijn niet te vinden.
heb telkens de richtlijnen gevolgd en kon perfect controleren dat de opname verliep zoals het hoorde
= rode circel en de vraag of men de opname wilde stoppen; neen dus, gewoon laten opnemen..
na de (zoveelste) opname mijn bibliotheek/mijn video’s gecontroleerd waarop te melden staat dat er momenteel geen opnames beschikbaar zijn;..
en dan lees ik eerdere ervaringen van mensen die de V7 hebben...pure ellende dus…
vooruitgang?? telkens er een nieuwe decoder op de markt kwam gingen ze een stap achteruit op technisch vlak.. en over gebruiksvriendelijkheid van de decoders wil ik het dan zelfs nog niet hebben, en nee, ik ben geen leek op technisch vlak, in tegendeel...heb bij vrienden al proximus problemen opgelost die hun eigen techniekers niet in orde kregen.. zegt genoeg denk ik..