Elke avond technische storing (zo gezegd) en kan ik weer op computer netflix gaan kijken

  • 7 July 2021
  • 4 reacties
  • 59 Bekeken

Elke avond technische storing (zo gezegd) en kan ik weer op computer netflix gaan kijken

Daarvoor betaal ik geen maandelijks abonnement!


4 reacties

Je decoder is mss met PLC’s verbonden aan de bbox, dit is iets dat geregeld voorkomt met PLC’s 

De prox forummedewerkers kunnen straks ook je lijn eens uitmeten.

Indien je met plc’s werkt kun je de plc eventueel even eens in een ander stopcontact steken en zeker niet in een verdeelstekkerdoos. Het kunnen ook toestellen zijn die storen zoals TL verlichting, opladers van gsm’s enz…

Mss kun je dan beter met een wifi booster werken die is gratis in flex paxcs met vaste telefonie.

Reputatie 7
Badge +4

hi @Rob Koreneef  kan je je klantennr of lijnnr toevoegen aan je profile ?
dan kan ik je verbinding even uittesten

mijn klantnummer is; 1319883

Nee, mijn materiaal zit niet in een verdeeldoos.

Het is doorgaans de dag niet, maar elke dag precies hetzelfde tijdstip rond 24.00 s nachts wanneer ik na een dag lang werken relaxt voor de t.v wil zitten.

Precies elke keer hetzelfde tijdstip is een beetje te toevallig. En elke keer de droge mededeling; vanwege een technisch probleem kunt u alleen live t.v bekijken. Dus verbinding is er, internet ook, dus daar ligt het niet aan, maar simpelweg doordat proximus niet werkt met aanbod. 

Daarvoor hoef je niet teveel techniek te hebben gestudeerd!

Gewoon ter info: bij mij was of beter gezegd bij ons pa thuis, was dat ook iedere keer ongeveer op het zelfde tijdstip ‘s avonds laat, toen de decoder verbonden was met PLC’s aan de bbox en als we dan een tijd lang de test deden met een voorlopige lange utp kabel die we over de vloer gelegd hadden viel dit niet meer voor.

NB: Best nooit privégegevens posten op een openbaar forum waar iedereen alles kan lezen, maar wel in je → ForumProfiel, daar zo veel mogelijk gegevens invullen/aanvullen in de passende met privé" aangeduide tekstvelden, deze kunnen enkel door proximus medewerkers gelezen worden.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.

Reageer