Eind deze week lanceert Proximus de nieuwe zender Pickx+



Toon eerste bericht

60 reacties

Reputatie 3
Badge +1

@danny195 : gebeld naar 0800, daar zeggen ze dat om kanaal 13 te kunnen bekijken moet ge All sports optie hebben en dat heb ik niet. Dus toch ergens verkeerd begrepen. 

Bedankt voor uw reactie.

Reputatie 4
Badge +2

@arlette68 bij mij is het wel beschikbaar 

Reputatie 3
Badge +1

@danny195 : dat dacht ik dus ook. Alléén kanaal 13 is nog altijd niet beschikbaar, of heb ik het totaal verkeerd begrepen ?

Reputatie 4
Badge +2

is nu ook inbegrepen in mijn familie nl  packet  . danny

Reputatie 7
Badge +1

Las net dat vanaf 15 september de zender Pickx+ appart in het aanbod komt voor € 4,99 per maand. Komt op kanaal 13 te staan in Vlaanderen. Eerste 3 maanden zijn gratis daarna betalend. Houdt dit in dat je eerst moet aanmelden voor de gratis 3 maanden of krijgt elke PX abonnee deze zender 3 maanden gratis en als je niet abonneert de zender automatisch stop met uitzenden na 3 maanden ? 😷🤔

Zoals we vorig weekend konden genieten van de extra voetbalkanalen van Eleven Pro League en de vele Proximus Sports kanalen zou het misschien ook eens goed zijn om alle klanten eens een weekend te laten genieten van het nieuwe kanaal Pickx+.
Pickx+, de nieuwe naam dus voor Movies & Series.
Het enige wat nu nog extra te bekijken is, is Studio 100 Hits nog tot eind deze maand zeker?
Timm1983

Reputatie 4
Badge +1

@Tien Zozo, de Franstalige krijgen meer en meer en de Vlamingen minder en minder. Maar betalen wel evenveel.

Reputatie 4
Badge +1

In de krant vandaag stond een artikel hierover.

De  chanel manager zei: we willen geen nichezender worden maar een kleine “grote zender”

We willen niet onderdoen voor één of vtm, vandaar ook de keuze van onze schermgezichten.

 

Tegen één zullen ze nooit op kunnen, mss door ook de politiek in te schakelen zoals de commerciële zenders.

Dat Px maar eerst eens zorgt voor een goede dienstverlening en alles goedkoper maakt ipv dit.

En dan moet  je er ook nog voor betalen? Zal ik nooit doen.

Is het mss ook daarom dat de programmatie van oa  BBC first soms niet klopt? Zo hopen ze mss dat de mensen het moe worden om erop af te stemmen en naar hun “nichezender” gaan.

Reputatie 5
Badge +2

Het wordt de vervanger van de tv-zender MS van de Movies en Series Pass, dus zelfs niet in het Family-pakket. Nochtans zou die daarin wel passen. Er komt wel tegen 1 juni een Franstalige game/e-sportszender in Family FR erbij. 

hoe noemde dat liedje van Abba ook weer :relaxed:

Reageer