Eind deze week lanceert Proximus de nieuwe zender Pickx+



Toon eerste bericht

60 reacties

Hallo allemaal, hallo Proximus

Ik heb helaas nog geen ontvangst van Pickx+ op kanaal 13. Ik kijk via het gewone basispakket.

Wordt Pickx+ gelijdelijkaan vrijgeschakeld voor iedereen voor 3 maanden of dient men eerst een abonnement aan te vragen om 3 maanden gratis te kijken?

Timm1983

Reputatie 7
Badge +3

@Pat52 Er zijn momenteel problemen met onze interne systemen en ook een onderhoud aan MyProximus is lopende. Straks even opnieuw proberen. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@Pat52 Heb het net getest en bij mij werkt het wel gewoon. Zijn er nog die hier problemen mee ondervinden? Groetjes, Antonella

@AntonellaD Bedankt om het te testen :relaxed: .  Hier nog steeds hetzelfde eens ingelogd zie ik geen Pickx+ meer in de zenderlijst. Ik krijg nu steeds een pop-up melding van Proximus dat er een onderhoud bezig is. Blijkbaar is er toch ergens een probleem geweest bij de activatie van Pickx+ hier bij mij. zie screenshot. :thinking: Groetjes, Patrick

 

Reputatie 7
Badge +3

@Pat52 Heb het net getest en bij mij werkt het wel gewoon. Zijn er nog die hier problemen mee ondervinden? Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +1

@Antoon1 Pickx+ test 3 maanden gratis: Pickx+ | Proximus. Groetjes, Antonella

@AntonellaD . Bedankt 😷🤗👍

Reputatie 7
Badge +3

Pickx+ succesvol kunnen activeren. Werkt op de decoder en in de Pickx app zonder probleem.

Doch niet beschikbaar op Pickx.be . Pickx+ staat in de zendergids , doch na inloggen staat Pickx+ er niet meer tussen. Heb verscheidene browsers geprobeerd ( cookies gewist enz..).

Nu blijkt dat Pickx+ nog niet actief zou staan op Pickx.be  , ik krijg nu steeds deze melding “content binnenkort beschikbaar ” . Heeft Proximus hier iets vergeten te activeren?

Conclusie momenteel niet mogelijk om Pickx+ via de website Pickx.be te bekijken.

Graag nazicht @AntonellaD @HadewychT Bedankt.

Reputatie 7
Badge +3

@Antoon1 Pickx+ test 3 maanden gratis: Pickx+ | Proximus. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +1

Beste PX medewerkers. Hoe zit het nu eigenlijk met de Zender Pickx+ voor de klanten die alleen maar een basispakket hebben. Heb nog steeds niets van PX gekregen om de proefperiode van 3 maanden te activeren om te zien of de zender bevalt. Zag ook al dat PX voor 3 jaar de uitzendrechten van de UEFA Champignons League heeft gekregen en dat op Pickx+ ook wedstrijden te zien zullenzijn. Alvast bedankt voor het antwoord 😷😉🤗

Reputatie 1
Badge

Ik zie nergens geen Pickx+ in mijn Family pack. Waarschijnlijk omdat ik geen V7  rommel heb.

Dus zijn wij,  klantendie geen V7 hebben, benadeeld. Waar  blijft  dan een tegemoetkoming van Proximus??????? 

Dat vind ik juist zever bij Proximus dat ze met zoveel verschillende boxen werken. Bij Telenet word dit beter op gevold vind ik.

Reputatie 3
Badge

Commercieel een totaal verkeerde zet. Wie zit er nu  op de zoveelste nichezender te wachten waarvoor ook nog eens bijkomend betaald hoort te worden ? Ik ga er alvast niet extra voor betalen en hoop dat de anderen dat ook niet zullen doen.

Waar blijft de opwaardering van het basispakket, dat trouwens ook al meer dan genoeg en zelfs te veel kost ?

Zoals ik dus reeds in andere rubrieken aanhaalde : de Duitse zenders en de BBC-zenders zonder enige uitzondering in hd en in het basispakket, met eventueel ook nog WDR en één van de Duitse nieuwszenders erbij, die momenteel totaal ontbreken terwijl die er in andere talen wel zijn, en nog één Franstalige zender, TV5 Europe, erbij ?

Reputatie 7
Badge +3

Op vraag van @Antoon1  hierbij de interne info:

Vanaf 15/09 is Pickx+, de nieuwe exclusieve zender van Proximus, beschikbaar in standalone!
Pickx+ maakt nu deel uit van onze tv-opties portfolio voor slechts € 4,99/maand.
Goed nieuws, Pickx+, de exclusieve zender van Proximus die je sinds eind april kent dankzij zijn integratie in de tv-opties Movies & Series, All Entertainment, All Stars, All Stars & Sports, All Sports en sinds 25/08 in de tv-optie Family, wordt vanaf 15/09/2021 beschikbaar in standalone.

Pickx+, wat is het?
Fictie, sport, passie: altijd je sterkste emoties.
De exclusieve zender van Proximus
Een ruim aanbod aan content: een mix van entertainment en sport
Bekroonde films, topwedstrijden, series, talkshows, concerten en magazines
Nationale en internationale coproducties in avant-première
TV Replay van 7 dagen (via App/web en Android decoder) of 36 uur voor V4/5/5c/6

Nieuw: naast de klassieke TV Replay zullen klanten ook alle programma's die op Pickx+ worden uitgezonden, kunnen bekijken en herbekijken gedurende een periode van 30 dagen na uitzending. Om dit te doen, moeten klanten naar de sectie 'Mijn bibliotheek' of 'Abonnementen' gaan, afhankelijk van hun TV-menu, en vervolgens naar de sectie 'Pickx+' gaan. Om technische redenen zal de inhoud vanaf 15/09 geleidelijk beschikbaar zijn op de verschillende media.

Waar kan men Pickx+ terugvinden?
Op zender 13, of 263 (voor Nederlandstaligen in Brussel en in Wallonië).
Op alle toestellen: TV Box, tablet, PC of smartphone via de Pickx app of Pickx.be

Aanbod en prijzen
- Beschikbaar als betalend aanbod in standalone voor € 4,99 / maand.
- Uitzonderlijke Try & Buy van 3 maanden (tijdelijk tot juni 2022, daarna wordt de Try & Buy-periode 1 maand, zoals de Try & Buy van de andere tv-opties.
- De Try&Buy activeer je zoals een klassieke Try&Buy: via de webshop op Proximus.be, via MyProximus (web en app) en op TV via je TV Box.

Wie
Alle TV klanten.
Opgelet : niet compatibel met de tv-opties waarin Pickx+ inbegrepen is (Movies & Series, All Entertainment, All Sports, All Stars, All Stars & Sports en Family).

Communicatie
Op 08/09 zal een persbericht worden gepubliceerd
Pickx+ klanten zullen op 08/09 via de Pickx-nieuwsbrief op de hoogte worden gebracht.
Alle tv-klanten zonder tv-opties alsook tv-klanten met tv-opties die niet Pickx+ bevatten, worden op 15/09 per mail op de hoogte gebracht.

Reputatie 7
Badge +3

Zie op dit moment nergens geen Pickx+ in mijn basispakket. Of is dit pas op 15 september ? Heb een V5 decoder met een Flex abo.

Vanaf 15 september kan je Pickx+ terugvinden via kanaal 13 (of 239 als je in Brussel woont). Om te kunnen ervaren wat deze nieuwe zender te bieden heeft, geeft Proximus een gratis testperiode van drie maanden cadeau. Wil je daarna Pickx+ blijven bekijken, dan kost dat je nog 4,99 euro. Welke decoder of  pack je hebt heeft geen invloed , iedere klant met een TV abonnement bij Proximus heeft toegang tot deze zender  vanaf 15 september.( eerste 3 maanden gratis nadien betalend)  @Antoon1  @arlette68 @Peter62 

Reputatie 3
Badge +1

@Peter62 en @Antoon1 : heb dus ook een V5 decoder en een Flex abo.

Reputatie 7
Badge +1

Zie op dit moment nergens geen Pickx+ in mijn basispakket. Of is dit pas op 15 september ? Heb een V5 decoder met een Flex abo.

Reputatie 4
Badge +1

Ik zie nergens geen Pickx+ in mijn Family pack. Waarschijnlijk omdat ik geen V7  rommel heb.

Dus zijn wij,  klantendie geen V7 hebben, benadeeld. Waar  blijft  dan een tegemoetkoming van Proximus??????? 

Reputatie 4
Badge +2

@arlette68 graag gedaan

Reputatie 3
Badge +1

@danny195 : dank U voor de link.

Reputatie 4
Badge +2

is wel degelijk inbegrepen in family nl optie . danny

 

Reputatie 4
Badge +2

https://www.proximus.be/nl/id_cr_family/particulieren/proximus-tv-opties/family.html

Reputatie 3
Badge +1

@Pat52 : bedankt dat lijkt mij duidelijk, alhoewel nooit kanaal 13 kunnen bekijken en de mail was dus anders geformuleerd, zelfde mail gekregen als danny 195. Allemaal een beetje verwarrend.

@danny195 : bedankt om dit te melden.

Reputatie 7
Badge +3

Vanaf 15 september kan je Pickx+ terugvinden via kanaal 13 (of 239 als je in Brussel woont). Om te kunnen ervaren wat deze nieuwe zender te bieden heeft, geeft Proximus een gratis testperiode van drie maanden cadeau. Wil je daarna Pickx+ blijven bekijken, dan kost dat je nog 4,99 euro. De maandelijkse abonnementsprijs ligt dus een stuk lager dan voor de andere extra televisiepakketten van de telecomprovider. Pickx+ is ook via een web- en mobiele applicatie te bekijken. 

persmededeling :point_down:

Exclusieve Proximus-zender Pickx+ vanaf 15 september beschikbaar als afzonderlijke tv-optie

Is dit ook van toepassing voor PX klanten die een basispakket hebben. 3 maanden gratis op proef 😷🤔

Tv-klanten van Proximus kunnen Pickx+ tijdelijk gedurende drie maanden gratis uitproberen. Na deze periode kan de optie worden verlengd voor 4,99 euro per maand. 

Reputatie 7
Badge +1

Vanaf 15 september kan je Pickx+ terugvinden via kanaal 13 (of 239 als je in Brussel woont). Om te kunnen ervaren wat deze nieuwe zender te bieden heeft, geeft Proximus een gratis testperiode van drie maanden cadeau. Wil je daarna Pickx+ blijven bekijken, dan kost dat je nog 4,99 euro. De maandelijkse abonnementsprijs ligt dus een stuk lager dan voor de andere extra televisiepakketten van de telecomprovider. Pickx+ is ook via een web- en mobiele applicatie te bekijken. 

persmededeling :point_down:

Exclusieve Proximus-zender Pickx+ vanaf 15 september beschikbaar als afzonderlijke tv-optie

Is dit ook van toepassing voor PX klanten die een basispakket hebben. 3 maanden gratis op proef 😷🤔

Reputatie 4
Badge +2

 

Reputatie 4
Badge +2

@arlette68 ik heb een email ontvangen over dit dat het inbegrepen was in mijn familie pack

Reputatie 7
Badge +3

Vanaf 15 september kan je Pickx+ terugvinden via kanaal 13 (of 239 als je in Brussel woont). Om te kunnen ervaren wat deze nieuwe zender te bieden heeft, geeft Proximus een gratis testperiode van drie maanden cadeau. Wil je daarna Pickx+ blijven bekijken, dan kost dat je nog 4,99 euro. De maandelijkse abonnementsprijs ligt dus een stuk lager dan voor de andere extra televisiepakketten van de telecomprovider. Pickx+ is ook via een web- en mobiele applicatie te bekijken. 

persmededeling :point_down:

Exclusieve Proximus-zender Pickx+ vanaf 15 september beschikbaar als afzonderlijke tv-optie

Reageer