Vraag

easy switch

  • 16 January 2021
  • 3 reacties
  • 211 Bekeken

Beste.  

 

Daarjuist overstap gemaakt naar Telenet en easy switch aangeduid maar nu vraag ik mij af normaal komen ze de 26ste de installatie doen en normaal gezien zeggen zij dan Proximus op maar stel dit gebeurt pas na de factuur datum wordt dat bedrag dan geniet gedaan en wat met mijn toestellen krijg ik automatisch een mail dat ik mijn decoder en modem moet terugsturen 

 

 

 


3 reacties

Als de proximus forummedewerkers hier maandag de draad opnemen zullen ze u hierbij verder helpen.

op de prox site → Een toestel  terugsturen | Proximus

staat het volgende als je de opzeg gedaan hebt:

Abonnement opgezegd?

Als je je abonnement nog niet hebt opgezegd, dan moet je dit eerst doen. We tonen je de instructies om dit te doen.

Zeg je abonnement op

Je kunt eenvoudig je abonnement online opzeggen via ons formulier.

 

Daarna moet je het toestel terugsturen. Als je dit niet doet, dan kun je een boete krijgen.

Toestel terugsturen

  1. Print het label uit dat je via e-mail (of post) ontvangen hebt om je oud toestel terug te sturen. Als er vermeld wordt dat je toestel niet meer van waarde voor ons is, dan ontvang je geen label. In dit geval mag je het toestel houden of terugbrengen naar het containerpark.

    Kun je het label niet uitprinten of vinden? Toon dan de digitale barcode in MyProximusNieuw venster (In de MyProximus-app, tik op uw profielicoon en Bestellingen) wanneer je naar een bpost in uw buurt gaat. Opgelet: Momenteel kan dit enkel bij bpost, niet in Kariboo punten. Let er ook op dat retourzendingen niet worden geaccepteerd in bpost Cubees.
  2. Stop al je toestellen in een kartonnen doos, zonder andere accessoires. Sluit de kartonnen doos en kleef het label op de doos. 
  3. Ga zo snel mogelijk naar een bpost in je buurtNieuw venster en geef het pakket gratis af.

NB: Bij opzeg kun je ook de toestellen binnenbrengen in een proximus schop

Reputatie 7
Badge +3

@jasperdh1 

indien we na de laatste aanrekening melding ontvangen van opzeg wordt de volgende aanrekening automatisch een aangepaste met teruggave/verrekening van het teveel betaalde abonnement.

Bij opzeg van je producten worden mails verzonden met bevestiging hiervan én labels voor het terugsturen van je toestellen.

ps in de meeste prx winkels worden de toestellen tegenwoordig niet meer aangenomen, dus enkel retour via bpost…

kijk zeker in je spam als je geen mail ontvangt in je gewone mailbox.

Groeten

tina

Reputatie 7
Badge +3

@jasperdh1  In de aanvraag tot overname dat wij hebben ontvangen van Telenet zie ik dat deze aanvraag enkel betrekking heeft op de vaste lijn (enkel nummeroverdracht, geen easy switch). Op deze manier gaan internet en tv als aprate producten actief blijven staan.
Wij kunnen geen aanpassingen doen in dergelijke aanvragen. Dus ofwel kan je Telenet contacteren om de aanvraag te verbeteren ofwel kan je ons na de installatie van Telenet contacteren voor de opzeg van internet en tv.

Groetjes,
Antonella

Reageer