Vraag

e-press werkt niet

  • 15 November 2021
  • 39 reacties
  • 1220 Bekeken

Reputatie 1

Beste,

 

 

Als ik HLN wil lezen wordt ik niet herkend ; als ik via my proximus probeer krijg ik de melding dat ik gekoppeld ben.


39 reacties

Reputatie 5
Badge +2

@Erwin134POL Ik heb reeds je profiel nagekeken en bij ons staat alles actief. Heb je reeds met HLN contact opgenomen op te horen waarom je deze artikels niet kunt lezen?

Reputatie 1

ja, zij beweren dat het aan proximus ligt ; ik heb bitdefender als anti-virus zou het daarmee van doen hebben ?

Reputatie 5
Badge +2

@Erwin134POL Een anti-virus heeft geen effect op een account om te werken of niet te werken. Als je uw GID laat nakijken bij HLN kunnen ze zien of je account bij hem ook actief is. Voor je GID te weten te komen kun je best contact opnemen met de 0800 22 800 wegens we op het forum geen privégegevens delen.

@Michael V heb deze net geüpdate.  

 

Reputatie 5
Badge +2

@Tomq  Ik heb je account nagekeken en je account staat actief bij ons. Ik zou je GID laten nakijken bij HLN zelf. U kan uw GID bekomen op de 0800 22 800 wegens we geen privégegevens op het forum delen.

heb vandaag voor de 3de X gebeld met HLN. heb telkens al mijn gegevens door gegeven + GID nummer. 

met telkens de belofte dat dit zeker binnen enkele dagen opgelost zou zijn (zijn 3-4 weken verder nu) 

ik zal vrijdag (aangezien ik vandaag heb gebeld) nog laten weten of het dit keer wel heeft gewerkt.

 

Reputatie 1

hier ook geen reactie

Reputatie 7
Badge +5

@Erwin134POL Ik heb eens geinformeerd bij HLN aangezien alles bij beide correct zou staan. Ik wacht op het antwoord van hen.

We zijn nu vrijdag. Nog altijd niet in orde...

 

Hoe moeilijk kan het zijn een GID aan een abonnement te koppelen? Werken ze daar nog per postduif? 

Reputatie 1

en dit duurt al maanden, wel mooi artikel in de krant binnenkort

Reputatie 7
Badge +4

@Tomq @Erwin134POL Ik heb dit (opnieuw) doorgegeven aan HLN voor nazicht. Bij ons staat alles juist geactiveerd voor jullie. 

Reputatie 7
Badge +4

@Erwin134POL Voor u zou alles moeten werken. U moet wel inloggen met uw hotmailadres (met oa 2 meisjesnamen erin)

@Tomq Voor u had HLN nog extra info nodig. Die is ondertussen bezorgd aan hen. Het zou nu ook snel in orde moeten zijn. 

Reputatie 1

OK, werkt nu, tks

Reputatie 7
Badge +4

@Tomq Ook voor u heeft HLN ondertussen het nodige gedaan. U zou nu alle artikelen moeten kunnen lezen. 

Reageer