Vraag

e-press werkt niet

  • 15 November 2021
  • 39 reacties
  • 1220 Bekeken

Reputatie 1

Beste,

 

 

Als ik HLN wil lezen wordt ik niet herkend ; als ik via my proximus probeer krijg ik de melding dat ik gekoppeld ben.


39 reacties

Ik neem aan dat je wil inloggen bij HLN via het mailadres dat gekoppeld is aan je (Flex?)abonnement? Je kan namelijk slechts met één mailadres inloggen, wel op meerdere apparaten/Pc’s.


Dan zou het moeten werken, maar zowel HLN als Proximus moeten hun administratie koppelen, wat zelfs in het moderne tijdperk niet altijd onmiddellijk gebeurt.
Bij Proximus staat het dus al goed en dan kan je even contact opnemen met HLN (www.hln.be/service of 02 454 25 90 (ma-vr: 8u - 18u | zaterdag: 8u - 13u) . Maar de kans bestaat dat HLN weer terug verwijst naar Proximus.
Misschien best even wachten en straks (morgen) nog eens proberen? Als het dan nog niet lukt denk ik dat Proximus het moet nakijken. Is je profiel volledig ingevuld?
 

Reputatie 1

Dank, profiel is quasi volledig.

Dan kunnen de medewerkers hier toch al verder wanneer ze dit topic meelezen.

Reputatie 7
Badge +5

@Erwin134POL Kan je nu nogmaals proberen om gebruik te maken van je e-press? Ik heb de koppeling intern nagekeken en in orde gebracht.

Reputatie 1

zojuist getest, proximus zegt dat ik gekoppeld ben maar op HLN kan ik nog geen artikels lezen voor abonnees

Reputatie 1

en nu?

Nog niks? Heb je al contact gehad met HLN?

Reputatie 1

ja, voorlopig ook zonder reactie

 

Reputatie 7
Badge +5

@Erwin134POL Aan onze kant is alles in orde. Indien het nog steeds niet werkt dan dien je nog contact op te nemen met HLN.

Reputatie 7
Badge +1

ja, voorlopig ook zonder reactie

 

@Erwin134POL . Heb in oktober mail gekregen van HLN, met deze tekst :

Jouw HLN-account heeft een nieuwe naam gekregen: DPG Media-account. Dit zie je wanneer je als abonnee inlogt op hln.be of in de HLN-app. Jouw inloggegevens (e-mailadres en wachtwoord) blijven hetzelfde en je kunt deze vanaf nu ook gebruiken om in te loggen bij de andere titels van DPG Media. Zo profiteer je optimaal van jouw DPG Media-account. 

Misschien is hier iets mis mee en eens inloggen op de website van HLN of via DPG Media.

Reputatie 1

@ DaisyS : ik wacht op HLN, tks

@Antoon1 : dit wordt niet aanvaard, tks 

 

Dat hangt ook samen, als je kan inloggen op HLN, kan je ook inloggen op de andere titels. Omgekeerd idem.

Reputatie 1

@Mutlie : ik kan inloggen maar er is geen abonnement gekoppeld aan mijn login Tks

Reputatie 1

Ik krijg volgend bericht van HLN:

 

Betreft: Proximus

Helaas vinden we niet meteen een actief abonnement terug.

Is er iets gewijzigd aan het pakket bij Proximus? Heeft u alsook een gid code?

 

Kan er mij iemand zeggen waar ik deze code kan vinden?

 

Tks

Reputatie 7
Badge +1

Kijk eens in de MyProximus app. Staat daar My e-Press bij producten als actief. Je kunt dit aan tikken en verder gaan en inloggen met MyProximus login. Daar kun je de code in mijn account bij HLN vinden. Als hij niet bij de producten staat ligt het probleem bij Proximus.

Reputatie 1

Dank Antoon1; kan al HLN lezen op mijn smartphone

 

Reputatie 7
Badge +1

Dank Antoon1; kan al HLN lezen op mijn smartphone

 

@Erwin134POL. Prima. Kan zowel de blauwe als rode app lezen op zowel iPad en iPhone. Hoop dat het nu opgelost is. Veel lees plezier 😷😉👍

Reputatie 1

OK, thanks

Reputatie 7
Badge +4

Dank Antoon1; kan al HLN lezen op mijn smartphone

 

@Erwin134POL Bedoel je dat je nu ook de HLN+ lezen ? Indien je toch nog problemen ondervindt zullen wij contact nemen met HLN. 

Reputatie 1

Nee, ik kan enkel op mijn smartphone HLN.be lezen, niet op laptop, PC

Hier hetzelfde. Zegt gekoppeld maar kan geen hln + lezen.  Proximus verwijst me door met GID code naar hln help desk. En daar zouden Ze het meteen oplossen. We zijn 3-4 weken verder... Werkt nog niet... 

Reputatie 1

Werkt bij mij ook nog altijd niet, noch de cloud inbegrepen in mijn flexpack en ondertussen ook niet meer op mijn smartphone

Reputatie 5
Badge +2

@Erwin134POL Als ik het goed lees, kun je op je smartphone wel de HLN+ artikels lezen maar niet als je inlogt op de site?

Reputatie 1

was zo, nu kan ik niets meer lezen

Reputatie 5
Badge +2

@Tomq Zou je uw forumprofiel kunnen aanvullen met je klantennummer zodat we uw gegevens kunnen nakijken.

Reageer