Vraag

Defecte TV-decoder


Reputatie 2

Beste,

Het knopje vooraan op mijn TV-decoder is stuk. Het is een halve centimeter in de decoder zelf geschoven en ik kan het niet meer indrukken.
Kan ik hier een omruiling aanvragen?

Let wel: het gaat nog om een “oudere” decoder, geen Android-versie.

Hartelijk bedankt.


12 reacties

Reputatie 2

Beste,

ik heb nog geen reactie gekregen. Zou iemand mij iets willen laten weten, aub?

vriendelijke groeten.

Reputatie 7
Badge +3

@Kristof45 

ik zal hiervoor het nodige doen, kan er maandag iemand van bpost naar je toegaan mat een nieuwe decoder?

 

Geert

Reputatie 2

Dag Geert,

Bedankt voor jouw antwoord.

Maandag moet ik werken, dus ben ik niet thuis.

Kan bpost de decoder in hun pakjesautomaat in Passendale steken, aub?

Als ik een qr-code krijg, kan ik die dan ophalen.

Vriendelijke groeten,

Kristof

Reputatie 7
Badge +4

Normaal kunt u via de Bpost website bij de ontvangst van uw track&trace code zelf aanduiden waar u uw pakje wenst te ontvangen cfr. bv.

Een pakje ontvangen uit België | bpost

Ik vrees dat u op dit publieke forum geen reactie meer van een Proximus moderator zult bekomen (vanaf maandag zijn deze terug aanwezig)

 

Reputatie 2

Beste,

Op de site van bpost heb ik ingesteld dat elk pakje naar de pakjesautomaat gestuurd wordt.

Bedankt voor jouw reactie.

Reputatie 2

Beste,

 

@GeertC 

Op myProximus zie ik nu staan dat er een Internet Box geleverd zal worden (zie de bijlage)

.
Dat is niet wat ik nodig heb.
Het is mijn TV-decoder die stuk is, zoals ik al eerdere vermelde.
Het gaat specifiek om een V5 Compact (zie de bijlage).

 

Kan dat nog in orde gebracht worden, aub?

Vriendelijke groeten.

Ter info: aangezien er in het weekend niemand van proximus zelf langskomt op het forum, zullen ze dit pas maandag kunnen aanpassen. Maar moest de zending al vertrokken zijn, dan kan je die best niet aannemen, dan wordt die automatisch terugbezorgd aan PX.

Ik weet nu niet of ze eventueel dit zouden kunnen regelen via de helpdesk 080022800 want die zijn wel bereikbaar tijdens het weekend.

Reputatie 2

Dag Martin,

ik heb zonet gebeld met de helpdesk en het in orde gebracht worden.

Bedankt voor de tip.

Blij te horen dat ik je hiermee heb kunnen verder helpen.

Reputatie 7
Badge +5

@Kristof45 Hou ons zeker op de hoogte. 

Reputatie 2

Beste,

Ik heb een nieuwe V7-decoder ontvangen.
Ik ben echter niet tevreden over de mogelijkheden. Vooral het feit dat je geen opnames Lin lange termijn kan plaatsen en dat ik mijn huidige opnames die in lange termijn stonden kwijt ben, vind ik niet kunnen.
Daarom heb ik mijn oude decoder weer geactiveerd. Die werkt nog, enkel het knopje vooraan is stuk. Ik zal die nu altijd aan- en afleggen met het knopje achteraan, wat wel een beetje vervelend is natuurlijk.
In plaats van mijn oude V5-decoder terug te sturen, zal ik de nieuwe V7-decoder terugsturen.

@DaisyS  Is dat ok voor jou?

Reputatie 7
Badge +5

@Kristof45 Voor ons is dat oke.

Reageer