Vraag

decoder willen terugsturen maar geen labels ontvangen

  • 8 April 2022
  • 2 reacties
  • 130 Bekeken

Hey,

 

Al 2x contact met klantendienst gehad om die labels te krijgen om de decoder terug te sturen.

Ik zou ze steeds ‘binnen 10 minuten’ ontvangen.

Dat lukt dus niet he.

Niets in spam, geen mail te vinden, …

Benieuwd of hier iemand de draad opneemt.


2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@SERMO72 De opgezegde decoder is van het type V5. Hiervoor werden inderdaad geen labels aangemaakt omdat terugsturen hiervoor niet meer noodzakelijk blijkt. Op jouw bevestigingsbrief staat het in het Engels genoteerd dat deze mag worden ingeleverd in een Recupel punt. Mocht het toch een ander type decoder zijn dat opgezegd diende te worden, ontvang ik hiervan graag het type en serienummer. Groetjes, Antonella

Return of material
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
The Proximus equipment you have rented until now can be recycled: many components of it can be recovered
to create new products.
It is therefore important that you bring your devices to a Recupel collection point (
www.recupel.be/en/find-a-collection-point/) or a waste disposal centre in your neighbourhood.
Proximus participates fully in the fight against climate change. More info www.dontmissthecall.be/en.

@AntonellaD 

Klopt. Is inderdaad een V5.

Ik doe het nodige.

Bedankt voor de snelle reactie en verduidelijking.

 

Reageer