Vraag

Decoder werkt meer niet dan wel bij opstart

  • 9 March 2023
  • 1 reactie
  • 73 Bekeken

Beste

Sinds ik mijn nieuwe decoder heb midden januari, werkt deze meer niet dan wel. Als ik een tijd geen tv heb gekeken via decoder (zo’n 3 à 4 dagen), moet ik altijd de powerkabel uittrekken en opnieuw insteken aangezien de decoder anders niet wil opstarten.

Als ik bovenstaande probleem niet heb, dan moet ik de helft van de tijd de decoder opnieuw opstarten (geen kabel uittrekken) omdat hij bij de eerste opstart geen signaal geeft aan mijn tv.

Op mijn wifi booster knippert ook constant het blauwe powerlampje. In de handleiding staat hierover niets dus ik weet niet als dit hier ook iets mee te maken heeft.

Bedankt


1 reactie

heb je alles al eens heropgestart in de volgorde aangegeven hier → Hoe herstart je toestellen voor internet en tv? | Proximus

Als dit ook niks oplevert (ik veronderstel dat je v7 decoder hebt), kan je eventueel bij wijze van test uw decoder rechtstreeks verbinden met een voorlopige lange utp kabel om te kunnen vaststellen of het dan wel werkt. 

Lampjes op je Proximus toestellen (wifi booster enz.) | Proximus

NB: Als het lampje na 10 minuten nog steeds knippert, kan er een probleem zijn met de stroomvoorziening of de wifibooster zelf. Je kunt proberen om de wifibooster uit te schakelen en weer in te schakelen, of om hem te resetten.

Je Wi-Fi Booster resetten | Proximus

Reageer