Vraag

Decoder V7 Haperend beeld

  • 5 April 2021
  • 8 reacties
  • 269 Bekeken

Reputatie 1

Beste Proximus,

 

Tijdens het afspelen van opnames of uitgesteld TV kijken ervaar ik vaak een haperende beeldkwaliteit.

 

Op het forum merk ik op dat ik niet de enige ben met dit probleem maar toch is het schijnbaar ook zo (gezien het relatief weinig aantal klachten) dat dit probleem zich enkel stelt bij bepaalde klanten. 

 

Kan even nagekeken worden of dat dit probleem voor mij kan opgelost worden of kan u mij/ons tenminste een stand van zaken geven over de zoektocht naar een oplossing van dit probleem?

 

Alvast bedankt.


8 reacties

Reputatie 3
Badge

Bij ons is er enkel hapering als we doorspoelen naar het einde van de opname terwijl het nog live bezig is. Dus dan zou je misschien de melding moeten krijgen dat je naar de live versie wordt overgeschakeld??

Proximus is  in ieder geval nog continue bezig met bijwerken en debuggen van de V7 dus op den duur zal het toch wel eens allemaal mooi op zijn pootjes vallen zeker :relaxed:

Reputatie 3
Badge

Proximus is  in ieder geval nog continue bezig met bijwerken en debuggen van de V7 dus op den duur zal het toch wel eens allemaal mooi op zijn pootjes vallen zeker :relaxed:

waarschijnlijk wel en dan zal het type V8 zijn ;-) Vooral doorgeven zodat ze het weten. 

Reputatie 1

Nee hoor bij ons hebben we het merendeel van de tijd last van “haperend”  beeld…  Het is niet zo dat het gaat om stilstaand beeld of dergelijke maar gewoon om een duidelijke lagere “framerate” hetgeen ik persoonlijk wel als zéér storend ervaar. Mijn vriendin daarentegen merkt het minder op dus ik kan mij best inbeelden dat veel mensen er last van hebben zonder dat ze hier specifiek aandacht aan besteden

 

De oorzaak zal dan ook waarschijnlijk ergens liggen bij de hardware of internetverbinding die niet kan volgen

 

Bij Netflix en andere apps lijkt het probleem zich niet te stellen

mss heeft het iets te maken dat tv multicast is wat niet het geval is bij netflix enz…

ik zie nog niet zo direct een volgende decoder komen v7 zou wel eens de laatste decoder kunnen zijn….

Reputatie 1

mss heeft het iets te maken dat tv multicast is wat niet het geval is bij netflix enz...

 

Dat laat ik graag over aan de professionals

 

Ik signaleer het probleem nog maar eens in de ijdele hoop dat het snel opgelost wordt :sweat_smile:

 

 

ja je bent zeker niet niet de enige die hoopt dat alles met de V7 opgelost geraakt :wink:

Reputatie 1

Het is wel jammer…

 

Op zich vind/vond ik veel aspecten van de Decoder V7 wel interessant maarja… Als je niet eens een opname optimaal kan bekijken en tegelijkertijd je internetverbinding kan gebruiken…

 

:confused:

Reageer