Skip to main content
Beantwoord

decoder v7


sinds mijn decoder v7 een update heeft gedaan naar versie 3.33.9 zijn al mijn opnamens in mijn video 

verdwenen graag een oplosing hiervoor !!

groetjes Pierre

Beste antwoord door SamuelD

@pierre.jeurissen  Kan je eens volgende proceduren toepassen met de V7 , de V7 decoder nogmaals volledig herstarten , vervolgens de decoder 10 minuten laten spelen op live tv,. Hierna de decoder uitschakelen met de afstandsbediening (in stand by) . 

Deze 10 minuten in standby laten en vervolgens terug uit stand-by halen , dus terug aanschakelen met afstandsbediening. 

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

18 reacties

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1305 reacties
  • 3 februari 2020

@pierre.jeurissen  Heb je de decoder al eens volledig herstart door deze kort van stroom te onderbreken?


@SamuelD ja decoder v7 en bbox3 een voledige resset gedaan.

wat ik raar vind is als ik men decoder v6 aansluit dan werkt alles normaal.


SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1305 reacties
  • Antwoord
  • 3 februari 2020

@pierre.jeurissen  Kan je eens volgende proceduren toepassen met de V7 , de V7 decoder nogmaals volledig herstarten , vervolgens de decoder 10 minuten laten spelen op live tv,. Hierna de decoder uitschakelen met de afstandsbediening (in stand by) . 

Deze 10 minuten in standby laten en vervolgens terug uit stand-by halen , dus terug aanschakelen met afstandsbediening. 


@SamuelD You are the best!!!  probleem opgelost:punch::punch::relaxed::wink:

 

FanZ_63
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 29 juni 2020

spijtig dat je de v7 niet kan koppelen aan google home, hij wil niet gelinkt worden aan een ruimte


Martin
  • 32648 reacties
  • 29 juni 2020

FanZ_63
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 29 juni 2020

Ik test de v7 ook, kan ik toegevoegd worden aan de topic. 

Weet iemand raad, waarom de v7 niet kan toegevoegd worden aan een ruimte in google home. 

Cus: 617132376


Martin
  • 32648 reacties
  • 30 juni 2020

heb je vraag in de juiste post gezet om toegevoegd te worden aan de privé sectie, waar je dan alle vragen en ervaringen met andere testers kunt delen > zie

https://nl.forum.proximus.be/aan-de-slag-op-het-forum-2/welkom-aan-de-nieuwe-testers-v7-48260?postid=656237#post656237


  • 0 reacties
  • 30 juni 2020

Ondertussen is er al V7 decoder? Ik heb hier nog 3 mini V5 decoders. Hoe zien de V7 decoders eruit. Werkt deze sneller dan de V5 en is deze compatibel met wifi bridge. Enkel met een hdmi aansluiting. Wordt deze dan aangeboden aan alle klanten of moet je dat aanvragen? 

Timm1983


Martin
  • 32648 reacties
  • 30 juni 2020

blijkbaar als je het geen probleem vindt met de nog aanwezige bugs (is nog altijd in testfase) kun je er ene bekomen van Proximus, niettegenstaande die nog niet gecommercialiseerd is. 

De V7 decoder zit momenteel nog in testfase en is nog niet officieel gelanceerd.
Er zijn namelijk nog een aantal bugs en beperkingen waar momenteel aan wordt gewerkt.
wat momenteel ook  nog niet beschikbaar is op de V7 decoder:
- Blockbuster (= kadofilm voor Tuttimus, Familus, Bizz All-in en Bizz Office klanten)
- Shadow
- Langetermijnbewaring
- Persoonlijke hernummering van de kanalen : zender hernummering is niet mogelijk op de V7 decoder.
Als de klant zijn zenders al hernummerd heeft met een andere decoder, dan blijft deze hernummering wel geldig op de V7.


Forum|alt.badge.img+3

@Timm1983 De Wi-Fi bridge is compatibel met decoder V7. Je kan zelf nog de voorganger Ruckus HD oplossing gebruiken. Momenteel is het de booster die nog in het assortiment staat. Zie hier voor de specificaties: https://www.androidtv-guide.com/pay-tv-provider/proximus-v7-decoder en heeft enkel maar een HDMI uitgang : https://www.proximus.be/manuals/fr/manuel/particuliers/television/decodeur/v7/installation


Martin
  • 32648 reacties
  • 30 juni 2020

in feite is de wifi bridge gewoon  geschikt om met alle decoders te gebruiken

NL versie > https://www.proximus.be/manuals/nl/handleiding/particulieren/televisie/decoder/v7/installatie


  • Rising star
  • 13 reacties
  • 1 juli 2020

Ik heb sinds vandaag de v7 decoder maar gebruik in mijn opzet een logitech harmony elite toestel. Is er al iemand in geslaagd de decoder hiermee te bedienen?


Martin
  • 32648 reacties
  • 1 juli 2020

Er is nog niet veel ervaring op gebied met de V7 decoder aangezien alles nog onder testpersonen gebeurd is, maar mss weten ze bij proximus hiervoor wel de oplossing welke code je moet invoeren...


Forum|alt.badge.img+3

Probeer eens dit ondersteuningsartikel: https://support.myharmony.com/nl-be/adding-a-device-thats-not-found-in-the-harmony-database Misschien lukt het dan wel, maar of je echt alles gaat kunnen bedienen weet ik niet.


Martin
  • 32648 reacties
  • 1 juli 2020

normaal kan Proximus doorgeven wat je moet invoeren in de remote zoals het ook bij de v5 decoder werkt als je CISCO ISB8320-E ingeeft.


  • Rising star
  • 13 reacties
  • 1 juli 2020

Ok bedankt. Laatste vraagje als ik de decoder aanzet krijg ik steeds een startscherm of homepagina te zien terwijl vroeger bij de v6 ik gewoon direct live tv te zien kreeg. Kan ik dit ergens veranderen?


Martin
  • 32648 reacties
  • 1 juli 2020

Dat is blijkbaar de laatste trend want dit is eveneens zo bij de v5 en v5C en je kunt dit niet zelf instellen ik druk dan bij mijn V5c direct op de tv knop van de remote (niet de TV aan/uit knop  ) en je starmenu is verdwenen, bij de v7 is dit het huisje (home knop denk ik toch, want daar heb ik geen ervaring mee)

 


Reageer