Vraag

Decoder V5c reset (II)

  • 21 December 2021
  • 5 reacties
  • 210 Bekeken

28 dagen geleden had ik onderstaand probleem dat opgelost werd door de decoder tijdelijk met een utp netwerkkabel rechtstreeks aan de bbox te verbinden om zo nog eens een reset te doen van mijn V5-compact decoder.

“Eén van mijn V5C decoders geraakt niet meer verbonden. Na een harde reset van de decoder kom ik na het inladen van de nieuwe software steeds terecht op een blauw scherm met cisco software waarbij een reeks automatische tests doorlopen wordt. Bij de Remote Control Pairing krijg ik steeds een foutmelding/time out. Als ik dit oversla en de volgende testen laat lopen krijg ik uiteindelijk als resultaat:

Software validation: fout

Memory Interface test: OK

Premises Network Test: OK

Broadband Server Test: Fout

Wat ik ook probeer: reset van de PLC, harde reset van de decoder, telkens kom ik terug op het blauw scherm met cisco software.”

 

Sinds enkele dagen opnieuw hetzelfde probleem maar nu helpt resetten niet meer. Ik krijg steeds een blauw scherm met cisco software. Wanneer ik de decoder wissel met mijn 2de decoder dan werkt alles normaal.  Ik vermoed dat mijn decoder stuk is.


5 reacties

Proximus forummedewerkers kunnen morgen beslissen om je decoder om te ruilen.

Beste Martin,

Tot  op heden kreeg ik geen reactie van de Proximus forummedewerkers.

Mvg,

 @GeertC  van Proximus is hier juist bezig met berichten te beantwoorden, dus als hij hier op je post langskomt kan hij je verder helpen.

Reputatie 6
Badge +3

@DirkVW mijn excuses voor het latere response, een nieuwe decoder is onderweg, deze wordt aan huis geleverd door BPOST, deze zou normaal gezien maandag (27/12) geleverd worden.

@YorickP: Hartelijk dank.

Reageer