Skip to main content

Hallo,

 

Ik heb hier in huis momenteel 2 v7 decoders en nog 1 v5c decoder 

Is er een mogelijkheid deze laatste v5 om te ruilen naar een v7?

 

Alvast bedankt voor het antwoord.

@Sonjah 

ja hoor, we kunnen een nieuwe laten opsturen via bpost

We zeggen de V5 op.  je ontvangt dan via mail een label.

Hiermee kan je het toestel gratis terugsturen naar proximus, ook via bpost.

Laat maar weten of we dat zo mogen uitvoeren?

Groetjes

Tina


@Sonjah

ja hoor, we kunnen een nieuwe laten opsturen via bpost

We zeggen de V5 op.  je ontvangt dan via mail een label.

Hiermee kan je het toestel gratis terugsturen naar proximus, ook via bpost.

Laat maar weten of we dat zo mogen uitvoeren?

Groetjes

Tina

Dag Tina, 

 

Dit is voor mij prima zo. Dank je wel.


@Sonjah 

ik heb het order ingegeven om je een nieuwe V7 te laten opsturen.

Voorziene levering 29 juli. 

Het systeem laat niks weten van retour van de oudere V5 dus die mag je laten recycleren …

Groeten

Tina

 


@Sonjah

ik heb het order ingegeven om je een nieuwe V7 te laten opsturen.

Voorziene levering 29 juli. 

Het systeem laat niks weten van retour van de oudere V5 dus die mag je laten recycleren …

Groeten

Tina

 

Oké, Dank je wel.

 

Heb ondertussen de bevestigingsmail ontvangen hier van.

 

Zodra ik de nieuwe decoder binnen heb zal ik de oude naar het recyclagepark brengen dan als deze niet retour moet gezonden worden.


Hallo,

 

Ik heb hier in huis momenteel 2 v7 decoders en nog 1 v5c decoder 

Is er een mogelijkheid deze laatste v5 om te ruilen naar een v7?

 

Alvast bedankt voor het antwoord.

@tina.b Moet de V5c dan ook niet meer teruggestuurd worden, zoals dit het geval is voor de V5?


@Martin 

ik dacht het ook, maar het systeem geeft me in dit geval geen retourlabel en geen kans om toestel te laten terugbrengen… (toch te oude V5c? fout systeem?)

dus afwachten hoe het verder gaat voor andere orders  Voor deze klant kan ik niets anders doen. 

groetjes

Tina


Ok bedankt Tina voor je duidelijke uitleg.


@Martin

ik dacht het ook, maar het systeem geeft me in dit geval geen retourlabel en geen kans om toestel te laten terugbrengen… (toch te oude V5c? fout systeem?)

dus afwachten hoe het verder gaat voor andere orders  Voor deze klant kan ik niets anders doen. 

groetjes

Tina

Dus is mag deze dan gewoon naar het recyclagepark brengen dan?
Ik zal best wachten tot ik mijn volgende factuur binnen krijg voor de zekerheid?


Je kan er zeker geen kwaad mee doen om hem niet direct naar het recyclage park te doen.


@Sonjah 

klopt, je mag met het toestel doen wat je wil: hij staat niet geregistreerd om terug te brengen.

groetjes

Tina


Hoi Hoi,

 

Hier ben ik weer.
Ik heb zonet mijn factuur van Proximus ontvangen en zo wat ik kan zien wordt de nieuwe decoder extra bij aangerekend en betaal ik momenteel voor een decoder te veel en is de oude niet verwijdert.

 

EDIT: Ondertussen heb ik telefonisch contact gehad met de klantendienst , de decoder moet toch nog opgestuurd worden. Blijkbaar was er met een ander order dat blijkbaar nog openstond(?) een fout gebeurt.

 

Enkel weet ik zelf niet wat voor order er nog zou moeten hebben opengestaan hebben.


@Sonjah  Hoeveel decoder heb je in gebruik? Er staat nog een order open voor een terugzending van een v5 decoder.

 


@Sonjah  Hoeveel decoder heb je in gebruik? Er staat nog een order open voor een terugzending van een v5 decoder.

 

Deze decoder heb ik gisteren terug gezonden, ik heb momenteel 3 v7’s in gebruik..

Deze stond nog aangerekend op mijn factuur maar is ondertussen telefonisch rechtgezet.

Blijkbaar moest deze toch teruggezonden worden , in tegenstelling wat eerder was neer getypt.


Reageer