Hallo,
Ik heb hier in huis momenteel 2 v7 decoders en nog 1 v5c decoder
Is er een mogelijkheid deze laatste v5 om te ruilen naar een v7?
Alvast bedankt voor het antwoord.
Hallo,
Ik heb hier in huis momenteel 2 v7 decoders en nog 1 v5c decoder
Is er een mogelijkheid deze laatste v5 om te ruilen naar een v7?
Alvast bedankt voor het antwoord.
ja hoor, we kunnen een nieuwe laten opsturen via bpost
We zeggen de V5 op. je ontvangt dan via mail een label.
Hiermee kan je het toestel gratis terugsturen naar proximus, ook via bpost.
Laat maar weten of we dat zo mogen uitvoeren?
Groetjes
Tina
ja hoor, we kunnen een nieuwe laten opsturen via bpost
We zeggen de V5 op. je ontvangt dan via mail een label.
Hiermee kan je het toestel gratis terugsturen naar proximus, ook via bpost.
Laat maar weten of we dat zo mogen uitvoeren?
Groetjes
Tina
Dag Tina,
Dit is voor mij prima zo. Dank je wel.
ik heb het order ingegeven om je een nieuwe V7 te laten opsturen.
Voorziene levering 29 juli.
Het systeem laat niks weten van retour van de oudere V5 dus die mag je laten recycleren …
Groeten
Tina
ik heb het order ingegeven om je een nieuwe V7 te laten opsturen.
Voorziene levering 29 juli.
Het systeem laat niks weten van retour van de oudere V5 dus die mag je laten recycleren …
Groeten
Tina
Oké, Dank je wel.
Heb ondertussen de bevestigingsmail ontvangen hier van.
Zodra ik de nieuwe decoder binnen heb zal ik de oude naar het recyclagepark brengen dan als deze niet retour moet gezonden worden.
Hallo,
Ik heb hier in huis momenteel 2 v7 decoders en nog 1 v5c decoder
Is er een mogelijkheid deze laatste v5 om te ruilen naar een v7?
Alvast bedankt voor het antwoord.
ik dacht het ook, maar het systeem geeft me in dit geval geen retourlabel en geen kans om toestel te laten terugbrengen… (toch te oude V5c? fout systeem?)
dus afwachten hoe het verder gaat voor andere orders Voor deze klant kan ik niets anders doen.
groetjes
Tina
Ok bedankt Tina voor je duidelijke uitleg.
ik dacht het ook, maar het systeem geeft me in dit geval geen retourlabel en geen kans om toestel te laten terugbrengen… (toch te oude V5c? fout systeem?)
dus afwachten hoe het verder gaat voor andere orders Voor deze klant kan ik niets anders doen.
groetjes
Tina
Dus is mag deze dan gewoon naar het recyclagepark brengen dan?
Ik zal best wachten tot ik mijn volgende factuur binnen krijg voor de zekerheid?
Je kan er zeker geen kwaad mee doen om hem niet direct naar het recyclage park te doen.
klopt, je mag met het toestel doen wat je wil: hij staat niet geregistreerd om terug te brengen.
groetjes
Tina
Hoi Hoi,
Hier ben ik weer.
Ik heb zonet mijn factuur van Proximus ontvangen en zo wat ik kan zien wordt de nieuwe decoder extra bij aangerekend en betaal ik momenteel voor een decoder te veel en is de oude niet verwijdert.
EDIT: Ondertussen heb ik telefonisch contact gehad met de klantendienst , de decoder moet toch nog opgestuurd worden. Blijkbaar was er met een ander order dat blijkbaar nog openstond(?) een fout gebeurt.
Enkel weet ik zelf niet wat voor order er nog zou moeten hebben opengestaan hebben.
Deze decoder heb ik gisteren terug gezonden, ik heb momenteel 3 v7’s in gebruik..
Deze stond nog aangerekend op mijn factuur maar is ondertussen telefonisch rechtgezet.
Blijkbaar moest deze toch teruggezonden worden , in tegenstelling wat eerder was neer getypt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.