Beantwoord

Decoder V4 naar V6

  • 2 September 2021
  • 5 reacties
  • 138 Bekeken

Reputatie 3
Badge

Goedemorgen, na terug komende problemen met mijn oude V4 heb ik toch maar een omruiling gedaan naar een V6, het is een hele aanpassing en zeker voor 70 plussers. Hetgeen ik al mis is het programmeren van 7 dagen vooruit, m.a.w. als ik v.b.: op mijn oude V4 thuis programmeerde op maandag 30 augustus kon ik via het menu, TV gids, al thuis programmeren 7 dagen verder op maandag 6 september.

Op mijn V6 werkt dit niet meer of vind ik het niet.

Via TV Guide kan ik wel 7 dagen verder gaan (naast OK de pijl rechts inhouden) maar dat is niet praktisch en duurt heel lang per dag en uur.

Ik kan natuurlijk alle afleveringen programmeren maar dan neemt hij ook de herhalingen op die ik niet wens.

Mijn vraag is er een andere mogelijkheid om 7 dagen verder te programmeren zoals op de V4

Nog een fijne dag verder.

Met vriendelijke groeten

Antoon

icon

Beste antwoord door Mutlie 2 September 2021, 12:54

Bekijk origineel

5 reacties

Op mijn V5 kan ik in de TV-gids een dag (24u) vooruit door op de vooruit-spoelen-knop te drukken, Dus 7 mail drukken voor een week. Misschien lukt dat ook bij u?

In feite zou dit in hun handleidingen  moeten staan !! 

→ Proximus TV - Handleiding | Proximus

→ Pickx: handleiding | Proximus

@Prox best eens doorgeven aan de bevoegde dienst, nee?

Reputatie 3
Badge

Goedemorgen, na terug komende problemen met mijn oude V4 heb ik toch maar een omruiling gedaan naar een V6, het is een hele aanpassing en zeker voor 70 plussers. Hetgeen ik al mis is het programmeren van 7 dagen vooruit, m.a.w. als ik v.b.: op mijn oude V4 thuis programmeerde op maandag 30 augustus kon ik via het menu, TV gids, al thuis programmeren 7 dagen verder op maandag 6 september.

Op mijn V6 werkt dit niet meer of vind ik het niet.

Via TV Guide kan ik wel 7 dagen verder gaan (naast OK de pijl rechts inhouden) maar dat is niet praktisch en duurt heel lang per dag en uur.

Ik kan natuurlijk alle afleveringen programmeren maar dan neemt hij ook de herhalingen op die ik niet wens.

Mijn vraag is er een andere mogelijkheid om 7 dagen verder te programmeren zoals op de V4

Nog een fijne dag verder.

Met vriendelijke groeten

Antoon

@Mutlie Top dank U wel Mutlie, deze methode werkt, bedankt en misschien dat Proximus dat eens meld in hun handleiding want daar heb ik het niet gevonden.

Met vriendelijke groeten Antoon

 

Ik wist inderdaad ook niet dat het het zelfde principe was als bij de V5-C die ik ook heb, maar einde goed alles goed.

@Prox best eens doorgeven aan de bevoegde dienst, nee?

In feite zou dit in hun handleidingen  moeten staan !! 

→ Proximus TV - Handleiding | Proximus

→ Pickx: handleiding | Proximus

@Prox best eens doorgeven aan de bevoegde dienst, nee?

 

Reputatie 7
Badge +4

Ik heb dit doorgegeven naar de bevoegde diensten

Reageer