Krijg je dan een zwart beeld, als je dan op terugspoelen klikt gebeurt er dan iets?
Met decoder resetten bedoel je niet de decoder volledig stroomloos zetten, veronderstel ik toch en bedoel je → dit.
Heb je de IB ook reeds gereset →  Reset Internet box
NB: PX moderatoren komen niet langs tijdens weekends, 080022800 kan je dan wel nog gratis opbellen.
                
     
                                    
            @Martin  Nee het beeld wordt niet zwart, enkel het beeld blokkeert(stil staand beeld), ik heb ook mijn IB box gereset zonder stroom te onderbreken.
                
     
                                    
            Al is het maar om dit uit te sluiten;
Welke model Bbox/Internetbox heb je? En weet je ongeveer hoe oud?
Hoe is de internetverbinding? Heb je al een speedtest gedaan?
                
     
                                    
            Jeroen_056 schreef:
			@Martin  Nee het beeld wordt niet zwart, enkel het beeld blokkeert(stil staand beeld), ik heb ook mijn IB box gereset zonder stroom te onderbreken.
	 	 	 @Jeroen_056 
Als het beeld stil staat druk dan eens op terugspoelen (links van de OK knop), of heb je dit reeds geprobeerd.
is de decoder rechtstreeks verbonden met een utp kabel aan de IB+, indien niet zou je eventueel eens kunnen proberen van met een voorlopig utp kabel deze rechtstreeks te verbinden.