Skip to main content
Vraag

decoder v 7Blijft hangen

Forum|alt.badge.img+1

Als ik op een programma herstart druk, dan gaat er na een tijd blokkeert die; zeer vervelend. Ik heb al een decoder gereset. Zonder resultaat. 

Groeten Jeroen 

4 reacties

Martin
  • 33449 reacties
  • 12 april 2025

Krijg je dan een zwart beeld, als je dan op terugspoelen klikt gebeurt er dan iets?

Met decoder resetten bedoel je niet de decoder volledig stroomloos zetten, veronderstel ik toch en bedoel je → dit.

Heb je de IB ook reeds gereset →  Reset Internet box

NB: PX moderatoren komen niet langs tijdens weekends, 080022800 kan je dan wel nog gratis opbellen.

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 144 reacties
  • 13 april 2025

​@Martin  Nee het beeld wordt niet zwart, enkel het beeld blokkeert(stil staand beeld), ik heb ook mijn IB box gereset zonder stroom te onderbreken.

Mutlie
  • 2018 reacties
  • 13 april 2025

Al is het maar om dit uit te sluiten;
Welke model Bbox/Internetbox heb je? En weet je ongeveer hoe oud?
Hoe is de internetverbinding? Heb je al een speedtest gedaan?

Martin
  • 33449 reacties
  • 13 april 2025
Jeroen_056 schreef:

​@Martin  Nee het beeld wordt niet zwart, enkel het beeld blokkeert(stil staand beeld), ik heb ook mijn IB box gereset zonder stroom te onderbreken.

​@Jeroen_056 

Als het beeld stil staat druk dan eens op terugspoelen (links van de OK knop), of heb je dit reeds geprobeerd.

is de decoder rechtstreeks verbonden met een utp kabel aan de IB+, indien niet zou je eventueel eens kunnen proberen van met een voorlopig utp kabel deze rechtstreeks te verbinden.