eens andere hdmi kabel steken als je er een liggen hebt / andere HDMI ingang op TV eens nemen
Hoi Martin,
Dank je voor je reactie. Net geprobeerd maar helpt niet...
dan zal een proximus medewerker die straks als die langskomt je waarschijnlijk wel voorstellen om de decoder om te ruilen ...
Ik vreesde ook al zoiets.
Alvast bedankt!
Vreemd, is dit een V5C ziekteverschijnsel? Gisteren net hetzelfde probleem. Decoder werkt schijnbaar “normaal” enkel het HDMI signaal is “kapot” … Alles geprobeerd om “m uit de doden op te wekken maar tevergeefs. Verplaatsing naar een andere TV neemt het probleem mee, ‘t is dus de decoder.
Nu ja, een vriendelijke mijnheer bij de PX helplijn heeft mij beloofd dat ik morgen al een nieuw exemplaar in de “brievenbus” krijg …
Valt wel eens voor maar valt best mee.
Deze middag gebeld naar de helpdesk, het probleem ligt idd bij de decoder zelf en zal niet meer kunnen opgelost raken. Ze hebben een nieuwe besteld. Probleem opgelost dus.