Vraag

decoder reageert niet meercompa

  • 3 February 2021
  • 9 reacties
  • 66 Bekeken

Hallo,

Ik heb sinds 2016 een bBox en een V5 compact decoder. Sinds vorige week reageert de decoder niet meer. Ik kan hem nog aan steken, het power lampje brandt, het SIG lampje ook. Maar dat is het ook. De decoder stuurt niet meer door naar m'n tv. Ik heb alle kabels gecontroleerd en zitten goed. Ik heb de decoder uitgeschakeld en weer aan, ook gereset. Ik heb de bBox ook al uit en aangeschakeld. Maar niets helpt.

Iemand die nog een idee heeft wat ik kan doen?

Dank je wel!


This topic has been closed for comments

9 reacties

eens andere hdmi kabel steken als je er een liggen hebt  / andere HDMI ingang op TV eens nemen

Hoi Martin,

Dank je voor je reactie. Net geprobeerd maar helpt niet...

dan zal een proximus medewerker die straks als die langskomt  je waarschijnlijk wel voorstellen om de decoder om te ruilen ...

Ik vreesde ook al zoiets.

Alvast bedankt!

je zou ondertussen kunne je verder helpen om tv te kijken via laptop of pc via http://proximuspickx.be 

Hoe live tv kijken via de Pickx-app of website? | Proximus

Vreemd, is dit een V5C ziekteverschijnsel? Gisteren net hetzelfde probleem. Decoder werkt schijnbaar “normaal” enkel het HDMI signaal is “kapot” … Alles geprobeerd om “m uit de doden op te wekken maar tevergeefs. Verplaatsing naar een andere TV neemt het probleem mee, ‘t is dus de decoder.

Nu ja, een vriendelijke mijnheer bij de PX helplijn  heeft mij beloofd dat ik morgen al een nieuw exemplaar in de “brievenbus” krijg … :wink:

Valt wel eens voor maar valt best mee.

Nieuwe V6 up & running!

Deze middag gebeld naar de helpdesk, het probleem ligt idd bij de decoder zelf en zal niet meer kunnen opgelost raken. Ze hebben een nieuwe besteld. Probleem opgelost dus.