Vraag
Decoder probleem
Ik bezit een 4K tv. Voor zover ik weet is Netflix de enige die uitzendt in 4K.. Dit kan ik via Proximus aanvragen. Mooi zo. Gisteren gebeld dat mijn decoder geen 4K kan weergeven. Geen probleem, ze sturen een ander, probleem opgelost.
Vriendelijk, vlot en eenvoudig: zoals een mens verwacht.
Vandaag decoder gekregen. Een V5 compact (heb nu een gewone V5) dus daar schiet ik weinig mee op. Geen 4K. Dus terug gebeld, Proximus. Alleen een V6 kan ultra of 4k aan. Maar die sturen ze niet Waarom niet. Daarom niet. Dat is zo beslist.
Onvriendelijk, stug en moeilijk: zoals het niet moet noch hoeft.
Waarom krijg ik niet gewoon een V6? Ik heb genoeg voor mijn tv betaald. Ik heb een camera die beelden schiet in 4k, zelfs mijn Iphone heeft die mogelijkheid. Zie ik iets over het hoofd? Men spreekt ondertussen al van 8K, maar bij je provider moet je niet eens aankomen voor 4K. Ik vind dit alles behalve. Wat een gedoe.
Als trouwe klant (TV, internet, dubbel smartphone abo,) wordt je gewoon afgescheept als een klein kind. Dat krijg je niet. Bedankt.
Vriendelijk, vlot en eenvoudig: zoals een mens verwacht.
Vandaag decoder gekregen. Een V5 compact (heb nu een gewone V5) dus daar schiet ik weinig mee op. Geen 4K. Dus terug gebeld, Proximus. Alleen een V6 kan ultra of 4k aan. Maar die sturen ze niet Waarom niet. Daarom niet. Dat is zo beslist.
Onvriendelijk, stug en moeilijk: zoals het niet moet noch hoeft.
Waarom krijg ik niet gewoon een V6? Ik heb genoeg voor mijn tv betaald. Ik heb een camera die beelden schiet in 4k, zelfs mijn Iphone heeft die mogelijkheid. Zie ik iets over het hoofd? Men spreekt ondertussen al van 8K, maar bij je provider moet je niet eens aankomen voor 4K. Ik vind dit alles behalve. Wat een gedoe.
Als trouwe klant (TV, internet, dubbel smartphone abo,) wordt je gewoon afgescheept als een klein kind. Dat krijg je niet. Bedankt.
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.