Skip to main content

Al een tijdje loopt de decoder vast bij afspelen opname. Meestal ergens na een half uur.

Reageert dan nergens meer op. Uitzetten met de netsnoer, terug opstarten.

Bij opnieuw afspelen loopt de opname dan vaak exact hetzelfde punt vast. 

Zeer vervelend. 

Steeds meer storing, maar ook een steeds hoger wordende abonnement prijs.

Dag Geert, 

Volgende week maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag kan het in ieder geval.

Bedankt, hopelijk is het daarmee opgelost 👍

 

Groetjes, 

 

Rens

Ik doe het nodige, kan je op je profiel ook nog een GSMnr. toevoegen?

 

Geert

In mijn profiel staat mijn mobiele nummer. De vaste lijn is niet aangesloten.

 

Bedankt alvast. 


@Rensjm De nieuwe decoder is opgestuurd. Je zal een sms ontvangen op je Belgische gsm-nr met de nodige info. Deze wordt geleverd in een Pick-uppunt van B-post. 


@Rensjm De nieuwe decoder is opgestuurd. Je zal een sms ontvangen op je Belgische gsm-nr met de nodige info. Deze wordt geleverd in een Pick-uppunt van B-post. 

Mijn gsm nummer is een Nederlands nummer. Zoals in mijn profiel staat. 


Reageer