wij zijn sedert december 2020 bij proximus, onze decoder zorgt al van bij het begin voor problemen, hij start niet op, deze week reeds de 3e keer, we hebben al alles meerdere keren gedaan wat ons gezegd is, zonder succes, kunnen we aub een andere decoder krijgen, ik denk dat dit de enige oplossing is, mvg Raeman
Bladzijde 1 / 1
ik heb alles ingevuld, heb voor de zoveelste keer de decoder moeten uitschakelen, ik kon naar geen enkele opname kijken, nu heb ik mijn opname gevonden, maar er zijn programma’s die ik aangeduid had voor opname, en die staan er niet op , ppffff, als ik zo om de paar dagen terug moet opnieuw opstarten , weet ik niet hoelang ik dat nog ga volhouden, ik dacht dat ik bij proximus goed ging zitten , maar het valt dik tegen
FYI: zoveel mogelijk privégegevens in je forumprofiel plaatsen, in de met "privé aangeduide tekstvelden die enkel door proximusmedewerkers kunnen bekeken worden. Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" → ForumProfiel gegevens invullen/aanvullen in het vak "Ticket (Privé)" kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als je dit wilt.
welke gegevens wilt u?
@Raeman Kan je je gegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijk ik het voor je na.
inderdaad dat is de modem
Er bestaat ook een fiber modem maar dat is als je een fiberaansluiting hebt.
Martin, wat bedoeld u precies met bbox, is dat de modem? die heb ik al eens volledig uitgeschakeld, ik had blijkbaar op het verkeerde knopje gedrukt, ( de dame aan de telefoon had me net afgeblaft omdat ik vroeg of ik op allebei de knopjes moest uitschakelen ) en dat zal ik dan verkeerd gedaan hebben, maar kon het niet meer vragen omdat alles uitlag incluis de telefoon, en ik zag het niet zitten om opnieuw te bellen, ik was het beu
is die rechtstreeks met de bbox verbonden
de bbox al eens gereset ook = 20 seconden het resetknopje achteraan ingedrukt houden vooraleer het terug los te laten (dat is op het moment dat alleen de power led vooraan nog oplicht)
en hij zegt telkens dat hij geen connectie heeft , maar alles zit correct
ik heb reeds meerder malen de decoder uitgeschakeld, stopcontact uit en ook al enkele keren gereset n niets gekort
wij zijn sedert december 2020 bij proximus, onze decoder zorgt al van bij het begin voor problemen, hij start niet op, deze week reeds de 3e keer, we hebben al alles meerdere keren gedaan wat ons gezegd is, zonder succes, kunnen we aub een andere decoder krijgen, ik denk dat dit de enige oplossing is, mvg Raeman
hi, heb je hiervoor al even de decoder gereset ? wanneer je zegt dat deze niet aangaat, bedoel je dan dat hij geen beeld geeft, niet uit standby gaat of helemaal geen enkel tegen van leven geeft ?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.