Vraag

decoder


wij zijn sedert december 2020 bij proximus, onze decoder zorgt al van bij het begin voor problemen, hij start niet op, deze week reeds de 3e keer, we hebben al alles meerdere keren gedaan wat ons gezegd is, zonder succes, kunnen we aub een andere decoder krijgen, ik denk dat dit de enige oplossing is, mvg Raeman

 


11 reacties

hertarten van bbox en decoder helpt niet dan ?

ook niet resetten van bbox en decoder?

Reputatie 7
Badge +4

wij zijn sedert december 2020 bij proximus, onze decoder zorgt al van bij het begin voor problemen, hij start niet op, deze week reeds de 3e keer, we hebben al alles meerdere keren gedaan wat ons gezegd is, zonder succes, kunnen we aub een andere decoder krijgen, ik denk dat dit de enige oplossing is, mvg Raeman

 

hi, heb je hiervoor al even de decoder gereset ?
wanneer je zegt dat deze niet aangaat, bedoel je dan dat hij geen beeld geeft, niet uit standby gaat of helemaal geen enkel tegen van leven geeft ?

ik heb reeds meerder malen de decoder uitgeschakeld, stopcontact uit en ook al enkele keren gereset n niets gekort

en hij zegt telkens dat hij geen connectie heeft , maar alles zit correct

is die rechtstreeks met de bbox verbonden

de bbox al eens gereset ook = 20 seconden het resetknopje achteraan ingedrukt houden vooraleer het terug los te laten (dat is op het moment dat alleen de power led vooraan nog oplicht)

Martin, wat bedoeld u precies met bbox, is dat de modem? die heb ik al eens volledig uitgeschakeld, ik had blijkbaar op het verkeerde knopje gedrukt, ( de dame aan de telefoon had me net afgeblaft omdat ik vroeg of ik op allebei de knopjes moest uitschakelen :smirk: ) en dat zal ik dan verkeerd gedaan hebben, maar kon het niet meer vragen omdat alles uitlag incluis de telefoon, en ik zag het niet zitten om opnieuw te bellen, ik was het beu

inderdaad dat is de modem 

 

Er bestaat ook een fiber modem maar dat is als je een fiberaansluiting hebt.

Reputatie 7
Badge +5

@Raeman Kan je je gegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijk ik het voor je na.

welke gegevens wilt u? 

FYI: zoveel mogelijk privégegevens in je forumprofiel plaatsen, in de met "privé aangeduide tekstvelden die enkel door proximusmedewerkers kunnen bekeken worden.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
→ ForumProfiel gegevens invullen/aanvullen 
 in het vak "Ticket (Privé)" kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als je dit wilt.

ik heb alles ingevuld, heb voor de zoveelste keer de decoder moeten uitschakelen, ik kon naar geen enkele opname kijken, nu heb ik mijn opname gevonden, maar er zijn programma’s die ik aangeduid had voor opname, en die staan er niet op , ppffff, als ik zo om de paar dagen terug moet opnieuw opstarten , weet ik niet hoelang ik dat nog ga volhouden, ik dacht dat ik bij proximus goed ging zitten , maar het valt dik tegen

Reageer