Vraag

Decoder

  • 29 November 2020
  • 9 reacties
  • 131 Bekeken

Ik moet een decoder terug sturen naar proximus maar ik heb geen mail ontvangen met retourtickets, via de bpost kan dus niet op dit moment, kan ik de decoder ook gewoon in de winkel gaan afgeven. Gehoord op nieuws dat alle winkels vanaf dinsdag 1 december weer open mogen.


9 reacties

als het om een ruildecoder gaat dan kun je die niet meer in een proximus shop binnen leveren , maar de prox forummedewerkers komen hier maandag terug langs en kunnen je verder helpen en kunnen ook de retourlabels opnieuw opsturen, kijk ook altijd in de spamfolder of die daar niet in terecht gekomen is.

PS: ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen : 

(In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen), zodat Prox hiermee direct aan de slag kan maandag.

Beste Martin,

hartelijk dank voor het snelle antwoord,

de retourtickets mogen dan inderdaad gewoon terug opgestuurd worden. ik zal dan zo snel mogelijk de decoder  opsturen. Ik neem aan dat de medewerkers gewooon onder dit antwoord verder zullen werken dan? 

Met vriendelijke groet en bedankt voor de info
Birgit De Grieze.

Dat veronderstel/hoop ik ook dat ze maandag direct het nodige zullen doen, wat normaal wel het geval is voor zo’n zaken. 

PS: alleen oude V4 decoders moeten niet meer teruggestuurd worden en zijn voor het recyclagepark bestemd.

Dank je wel voor de uitleg, is V5 decoder, dus zal ‘m terug sturen zodra ik retourtickets heb.

Vriendelijke groet en fijne zondag verder

 

Dag Martin, 

ik heb hier geen reactie gekregen, zal toch eens zelf moeten bellen, zo te zien, jammer , want over het algemeen ben ik wel tevreden hoor van proximus, maar soms laten ze wat steekjes vallen 
vriendelijke groet

Birgit De Grieze

IS al op gelost, mag de oude decoder dus WEL NET ZOALS de vorige keer gewoon  in de winkel brengen, net naar proximus zelf gebeld, toch bedankt voor de moeite en deze topic mag je dus sluiten.

Vriendelijke groet,
Birgit

nemen ze dan toch ruildecoders weer aan om terug te sturen in de proximus shops! ?

Blijkbaar wel :D en aangezien de winkels weer open zijn:smile: , steek ik ‘m zaterdag achter ‘t werk snel even binnen :D opgelost en voor jou dus weer een weetje erbij :blush:
vriendelijke groet en toch bedankt voor de moeite om te willen helpen hoor. Zal ‘t je volgende week weten te zetten, ivm de decoder maar denk dat het geen probleem zal zijn, heb dat een paar jaar geleden ook zo gedaan :smile:

Birgit De Grieze oftewel Kievit dus (mijn auteursnaam kievit jane) :smiley::smile:

ja maar zelf vroeger als de winkels open waren werd hier door proximus medewerkers gemeld dat alleen al je uw abonnement opzegde dan de apparatuur kon binnengebracht worden in een prox shop maar niet voor omruiling van decoders, enfin aangezien het je wel gelukt is de vorige keer (of het zou moeten al enkele jaren geleden zijn toen je nog ruilapparatuur kon binnenbrengen in de ⌘-shops)

Reageer