heb een nieuwe decoder ontvangen ter vervanging van oude die niet goed meer werkt. In de winkel zei men dat ik de oude decoder moest opzenden. tevergeefs zoek ik naar het adres waarheen ik de oude moet terugzenden; Kan iemand me helpen? bedankt
Je zal contact moeten opnemen met Proximus zie hier: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_device_return/particulieren/support/mobiele-telefonie/mobile-coverage-extender/problemen/een-toestel-omruilen-herstellen-of-terugsturen.html In principe wanneer er een defect is of een omruiling zou dat afhaalpunt jouw oude decoder moeten terugsturen.
heb een nieuwe decoder ontvangen ter vervanging van oude die niet goed meer werkt. In de winkel zei men dat ik de oude decoder moest opzenden. tevergeefs zoek ik naar het adres waarheen ik de oude moet terugzenden; Kan iemand me helpen? bedankt
Normaal gezien als je de nieuwe ruil decoder binnenkomt zijn de retourlabels voorzien om op de gesloten doos aan te brengen.
In de gesloten doos waar je de oude decoder met zijn voedingsadapter moet instoppen.
Maar als je deze niet hebt zal morgen als iemand van proximus zelf hier terug langskomt op het forum zullen ze voor u het nodige doen om deze te bezorgen, aangezien je deze blijkbaar niet hebt .
In het youtube filmpje van Proximus staat naar het containerpark brengen?????? Gelukkig zie ik deze discussie want vandaag net een nieuwe decoder ontvangen.
Alleen voor de V4 decoder
Ok. Nogal verwarrend dat filmpje.
De linkse decoder is de V4 decoder in het filmpje, deze is uit roulatie bij Proximus. Maar ik begrijp ook de eventuele verwarring.
De v5 en v5 compact en v6 zijn ook maar de enige die nog door proximus geleverd worden.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.